Tökéletes Japán

NX 650 Dominator 1989

Honda NX 650 Dominator, egy tökéletes japán remekmű.

 

Szöveges ítélet

1 évig használtam, de tökéletesen meg voltam vele elégedve, mert erőben-kényelemben megjelenésben kezelhetőségben tökéletes.12000 km alatt, amíg nálam volt, annyi gond volt vele hogy vezérműláncot kellett rajta cserélni. Gyűrűzni csak azért kellett, mert rosszul raktam vissza a légszűrőt és beszívta a port. A többi az kopóalkatrész volt. Ahogy én használtam, sárban, aszfalton, porban, teljesen meg vagyok elégedve vele. Ha valaki ilyen motort szeretne venni azt ajánlom neki hogy vegyen rá egy fejidomot, és egy első krosszsárvédőt, mert úgy teljesen más lesz a motor kezelhetősége,arról nem is beszélve, hogy sokkal brutálisabban néz ki .Azt se kell elfelejteni hogy kevés olyan enduró van ami egyben önindítós is és berúgókaros is. Tehát szerintem csak egyetlenegy hátránya van, hogy egy picit nehéz, ha olyan terepen használja az ember,de minden motornak van hátránya. Csak ajánlani tudom, aki egy nagyköbcentis négyütemű megbízható önindítós kényelmes nyomatékos endurót akar. Köszönésül, CSAK HONDA, MERT A CSÚCSON CSAK EGY HELY VAN!!!!!!!

Hibalista

  • gyűrűzni kellett 14000ftért+hüvelyezve lett 12000ftért.Vezérmülánc is lett rajt cserélve 16000ftért.akumlátor 9000ftért.ezek a fő dolgok, de ezenkívül még láncszett fékbetétek, stb. ami kopóalkatrész.

Ide hordtam szervizbe

Apám szervizeli, de nagyon precízen.

Értékelése: 10

Kép a motoromról

tokeletesjapan

 

forrás: totalcar.hu/népitélet


Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .