Reply To: Chat

Kezdőlap > Fórumok > Egyéb témák > PUB > Csevegő > Chat > Reply To: Chat

#8136
zsola72
zsola72
Participant
  • Hozzászólások: 329

vasabi írta:

A képek mellé írtam is….kicsit rövidítették ..de a lényeg benne van…remélem egyetértetek a gondolataimmal…ha mégsem még most szóljatok :pacsi:

"A gépet 12000km-el szervizkönyvvel vettem 5 évesen. Eleinte főleg aszfalton használtam kellemes kanyarvadászatokra és túrákra. A blokk a maga 45 lóerejével gyengécskének hangzik, de kellemesen nyomatékos, kultúrált járású motorja kielégíti az átlag motoros igényeit, sőt terepen még meg is viccelheti az embert. Bátran állíthatom, hogy megbízhatóság mintaképe. Már 70000 km fölötti jár a számlálóm, a baráti körömben pedig nem egy 100000 km fölötti bontatlan blokkos gép is van! Megfelelő kreativitás és a fantázia birtokában meglepő változások idézhetők elő kedvencünkön. A típus révén megismerkedett emberekből már pár éve egy jó közösség kovácsolódott össze (/). A csapatunkban egyik elkötelezett Dominator rajongója egy csepeli szerelő, Kanyar, aki..élen jár a típus fejlesztésében. Neki köszönhető például hogy sokunk még élvezetesebben terelgetheti kedvencét nehéz terepen is, ugyanis a gyári futómű helyére, előre különböző típusú (WP, Showa) fordított teleszkópok kerültek, hátulra pedig a nagy testvér XRV750 Africa Twin gázos rugóstagja. Ez a beavatkozás a használt piacon fellelt alkatrészek árának köszönhetően anyagilag nem megterhelő. Szintén keményebb tereptúrázóknak a malmára hajthatja a vizet a „súlycsökkentő hadművelet”. Ez pár felesleges idom és az ólomnehéz gyári dobok elhagyásával megvalósítható. És nézzük a komolyabb átalakításokat: első lépcső (anyagilag is) sportlégszűrő+Dynojet+kettő az egybe leömlő és sportdob csomag. Észrevehető nyomatéknövekedést hoz, és teljesítménygörbe is kisimul. Én most ennél tartok. Második szint Dynojet helyett egy komolyabb karburátor kiegészítve esetleg egy 660-as vagy 670-es felfúrással. Mindez élettartam csökkenés nélkül – erre bizonyíték Kanyar motorja, ami már 90ezer körül jár ezzel a kombinációval! A harmadik szint egy sport vezérműtengellyel beszerzése."

igen,de az az alap verzió 45 LE-je kulturáltnak kulturált ,csak aszfaltra valóban gyengécske …