Reply To: FMX

#11881
Avatar
Anonymous
Participant
  • Hozzászólások: 27

Sziasztok!

Igaz, hogy nekem egy FMX-em van, nem Dominatorom, de ugyanaz a szív duhog mind a kettőben és nagy tisztelője vagyok az elődnek :rulez: , ezért mertem regisztrálni és ezért merek segítséget kérni Tőletek. (az előzményeket olvasgatva főleg Kanyartól várnék egy-két hasznos tanácsot) :)

Arról lenne szó, hogy belefogtam egy nagyon jó lakatos barátommal egy nyitott kipuf rendszer építésébe. Igazából lemásolunk egy már létező rendszert.

A leömlő – 35 mm-es csőből:
http://www.reisegruppe-freudenberg.de/b … cing-2.JPG

Az összekötő – 38 mm-ről szélesedik 45 mm-ig és a dob 114 mm-es 440 mm-es hossz, belül 50 mm-es perfor csővel:
http://www.motops.cz/photos/original/le … 5-2006.jpg

Eddig a dobbal vagyunk kész, mert ugye oda kell eljutni, de a csövezésnél kicsit megakadtunk.
Rengeteget olvastam a neten a témában, mégis lenne egy pár kérdés amiben elbizonytalanodtam.
A másolt leömlő most derült ki, hogy 32 mm-es, mi már megvettük a 35 mm-est. (ezek külső méretek, 1,5 mm-es a falvastagság) Nem lesz túl nagy a 35-ös leömlő a blokknak?
Mind a két rendszernek ugyanakkora térfogattal kell rendelkeznie?
A LeoVince összekötő kúp szerűen tágul 38 mm-ről 45 mm-re. Van valamilyen jelentősége, ha mi azt a tágulást 38-42,4-45-ös csövek használatával érjük el? Csak ugye itt jön az, hogy ez valószínűleg a térfogat azonosság szempontjából nem mindegy, hogy milyen mértékben tágul az egyik és a másik.
Amennyiben elkészülünk és a mocin lesz a rendszer szükséges valamilyen karburátor beállítás?

Lehet, hogy sok hülyeséget írtam így egyszerre, de rettentő hálás lennék, ha kapnék egy-két hasznos tanácsot! :rulez:

Nagyon várom, sürgős lenne!

Azt elfelejtettem, de lehet, hogy fontos info, hogy eddig semmilyen változtatás nincs a motoron, minden gyári. Ez lenne az első átalakítás.

Üdv Mindenkinek!