Alapjárat és keverék

Kezdőlap > Fórumok > Műszaki Fórum > Hibák Fóruma > Alapjárat és keverék

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7388
    Avatar
    Poc
    Participant
    • Hozzászólások: 44

    Sziasztok!
    Remélem nem gond ha új témát nyitok emiatt,de az van hogy nekem fmx-em van,ami majdnem domi és valami hibádzik.
    Eddig domi vez.tengely,pipercross légszűrő,gyári könyökök nyitott dobokkal,és gyári karbi volt rajta meg 101-es dugattyú.Mikor össze lett rakva,akkor a fogyasztás kb. 5-5.5-ről indult,majd a bejáratás végére lement 4.2-4.5-re két személlyel.

    Sajnos megadta magát olajhiba miatt.
    Ezután minden cserés lett benne.
    Most domi vez.tengely,ugyanaz a légszűrő,alapméretű dugattyú,ugyanazok a dobok vannak rajta,de a könyökök ki lettek cserélve domiéra(ami rövidebb mint az fmx-é) meg sajnos nem is fért oda ezért a végéből le kellett faragni kb 4-5centit,meg xr650l karbi került rá(ez 2.5mm-el nagyobb átmérőjű).A fúvókák a karbiban alap 50,fő 160.
    Jól megy a motor,de az alapjárat ingatag.Az fmx-nek 1100+-100 van megadva.Nekem durván 1000-1300 között ingadozik.Viszont a fogyasztás az első 150km-en 4.2/100km-re jött ki,ami nem rossz.A régi fórumot előkerestem,és ott láttam hogy a domi alapjárata 1300-1500 között stabil.Lehet nekem is ezt a fordulatot kellene beállítanom,mivel domi cuccok vannak a motoron?A co csavart hiába tekerem kifelé,a motor járása felkeményedik,az alapjárat leesik 900 körülre,de hiába állítom ilyenkor vissza 1100-ra akkor is ingadozik.Vagy agyon nyitottam a rendszert,esetleg nagyobb fúvókákat kellene beletennem?A karbiban a tűt majdnem teljesen felemeltem már.Az is igaz hogy a tű alakja meg sem közelíti a domi vagy az fmx tű alakját.

    #10834
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    Poc írta:

    Sziasztok!
    Remélem nem gond ha új témát nyitok emiatt,de az van hogy nekem fmx-em van,ami majdnem domi és valami hibádzik.
    Eddig domi vez.tengely,pipercross légszűrő,gyári könyökök nyitott dobokkal,és gyári karbi volt rajta meg 101-es dugattyú.Mikor össze lett rakva,akkor a fogyasztás kb. 5-5.5-ről indult,majd a bejáratás végére lement 4.2-4.5-re két személlyel.

    Sajnos megadta magát olajhiba miatt.
    Ezután minden cserés lett benne.
    Most domi vez.tengely,ugyanaz a légszűrő,alapméretű dugattyú,ugyanazok a dobok vannak rajta,de a könyökök ki lettek cserélve domiéra(ami rövidebb mint az fmx-é) meg sajnos nem is fért oda ezért a végéből le kellett faragni kb 4-5centit,meg xr650l karbi került rá(ez 2.5mm-el nagyobb átmérőjű).A fúvókák a karbiban alap 50,fő 160.
    Jól megy a motor,de az alapjárat ingatag.Az fmx-nek 1100+-100 van megadva.Nekem durván 1000-1300 között ingadozik.Viszont a fogyasztás az első 150km-en 4.2/100km-re jött ki,ami nem rossz.A régi fórumot előkerestem,és ott láttam hogy a domi alapjárata 1300-1500 között stabil.Lehet nekem is ezt a fordulatot kellene beállítanom,mivel domi cuccok vannak a motoron?A co csavart hiába tekerem kifelé,a motor járása felkeményedik,az alapjárat leesik 900 körülre,de hiába állítom ilyenkor vissza 1100-ra akkor is ingadozik.Vagy agyon nyitottam a rendszert,esetleg nagyobb fúvókákat kellene beletennem?A karbiban a tűt majdnem teljesen felemeltem már.Az is igaz hogy a tű alakja meg sem közelíti a domi vagy az fmx tű alakját.

    Szerintem a főfúvóka mérete,és a subertű alakja,és beállítása alapjáratnál nem oszt,nem szoroz… :salala:

    #10836
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Poc írta:

    Sziasztok!
    Remélem nem gond ha új témát nyitok emiatt,de az van hogy nekem fmx-em van,ami majdnem domi és valami hibádzik.
    Eddig domi vez.tengely,pipercross légszűrő,gyári könyökök nyitott dobokkal,és gyári karbi volt rajta meg 101-es dugattyú.Mikor össze lett rakva,akkor a fogyasztás kb. 5-5.5-ről indult,majd a bejáratás végére lement 4.2-4.5-re két személlyel.

    Sajnos megadta magát olajhiba miatt.
    Ezután minden cserés lett benne.
    Most domi vez.tengely,ugyanaz a légszűrő,alapméretű dugattyú,ugyanazok a dobok vannak rajta,de a könyökök ki lettek cserélve domiéra(ami rövidebb mint az fmx-é) meg sajnos nem is fért oda ezért a végéből le kellett faragni kb 4-5centit,meg xr650l karbi került rá(ez 2.5mm-el nagyobb átmérőjű).A fúvókák a karbiban alap 50,fő 160.
    Jól megy a motor,de az alapjárat ingatag.Az fmx-nek 1100+-100 van megadva.Nekem durván 1000-1300 között ingadozik.Viszont a fogyasztás az első 150km-en 4.2/100km-re jött ki,ami nem rossz.A régi fórumot előkerestem,és ott láttam hogy a domi alapjárata 1300-1500 között stabil.Lehet nekem is ezt a fordulatot kellene beállítanom,mivel domi cuccok vannak a motoron?A co csavart hiába tekerem kifelé,a motor járása felkeményedik,az alapjárat leesik 900 körülre,de hiába állítom ilyenkor vissza 1100-ra akkor is ingadozik.Vagy agyon nyitottam a rendszert,esetleg nagyobb fúvókákat kellene beletennem?A karbiban a tűt majdnem teljesen felemeltem már.Az is igaz hogy a tű alakja meg sem közelíti a domi vagy az fmx tű alakját.

    Alap helyzetben a hosszú könyök nagyobb nyomaték, kisebb alapjárat. DE! az FMX folytószelepszenzora hiányzik (anélkül nem ismeri fel a terhelés szintjét az inteligensebb CDI) a domi karbiról, és ezért más gyüjtás elektronika kéne a domi gyújtás jeladó rotorjával! Ha ezek megoldva, utána lehet fúvókázni! :salala:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #10837
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Ha meg túl nyitod, megdöglik!


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #10840
    Avatar
    Poc
    Participant
    • Hozzászólások: 44

    A karbi az xr650l-é lett,mert azon ott van a TPS felfogatási helye.Csak át kellett tennem az fmx karbiról.A dobokat megmértem a belső cső hossza 44cm,az átmérője 39mm.Meg pontosítanám a dolgokat.Beindítom,az alapjárat 900-1100,melegszik kicsit,majd felmegy 1000-1200 közé.Ezek között ugrál.Néha alá,néha fölé ugrik.Ide videót is fel lehet tenni,mert csináltam róla videót alapjáraton.
    Ja még azt akartam hogy az olajnak mi az üzemi hőfokja ezeken a vasakon?Nekem pénteken 72 fokra ment fel,a blokkból a tartályba visszavezető ágon,de még az olajhűtő előtt mérve.Ez kevés vagy sok?

    #10841
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    Poc írta:

    A karbi az xr650l-é lett,mert azon ott van a TPS felfogatási helye.Csak át kellett tennem az fmx karbiról.A dobokat megmértem a belső cső hossza 44cm,az átmérője 39mm.Meg pontosítanám a dolgokat.Beindítom,az alapjárat 900-1100,melegszik kicsit,majd felmegy 1000-1200 közé.Ezek között ugrál.Néha alá,néha fölé ugrik.Ide videót is fel lehet tenni,mert csináltam róla videót alapjáraton.
    Ja még azt akartam hogy az olajnak mi az üzemi hőfokja ezeken a vasakon?Nekem pénteken 72 fokra ment fel,a blokkból a tartályba visszavezető ágon,de még az olajhűtő előtt mérve.Ez kevés vagy sok?

    Az enyémben a vázban lévő olajat mérve,90-110-ig mozog az olajhőfok.A 110-et tartós magas fordulatnál értem el… :D

    #10844
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Poc írta:

    A karbi az xr650l-é lett,mert azon ott van a TPS felfogatási helye.Csak át kellett tennem az fmx karbiról.A dobokat megmértem a belső cső hossza 44cm,az átmérője 39mm.Meg pontosítanám a dolgokat.Beindítom,az alapjárat 900-1100,melegszik kicsit,majd felmegy 1000-1200 közé.Ezek között ugrál.Néha alá,néha fölé ugrik.Ide videót is fel lehet tenni,mert csináltam róla videót alapjáraton.
    Ja még azt akartam hogy az olajnak mi az üzemi hőfokja ezeken a vasakon?Nekem pénteken 72 fokra ment fel,a blokkból a tartályba visszavezető ágon,de még az olajhűtő előtt mérve.Ez kevés vagy sok?

    Hengerfej is rendbe lett téve? Miből áll össze a kipu rendszer a könyökön kívül?


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #10852
    Avatar
    Poc
    Participant
    • Hozzászólások: 44

    A hengerfejet a Dudás Zsoltnak küldtem el Szügyre.Őt ismered,ő vitte valahová síkolni,meg a szelepeknél csináltak valamit.A kipu most úgy néz ki hogy domi könyök,fmx összekötő,gpr dobok.A dobok mérete 44 hosszú,3.9 átmérő.

    #11441
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Helló!

    Az FMX-nek 1300 az alapjárata.
    Van gyári service manual-om, ha érdekel.


    Endre-FMX

    #11445
    Avatar
    Poc
    Participant
    • Hozzászólások: 44

    Üdv!
    Bizony hogy érdekel,mert domié van már vagy 3 féle,meg xr650l-é is,de fmx-et nem találtam!

    #11446
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    :)

    No, akkor én arra gondoltam, mivel a fel/le töltögetéshez nem értek, hogy

    1. Vagy elmagyarázod valahogy, hogyan tudom valahova feltölteni

    1. vagy elküldöm neked CD-n

    :)


    Endre-FMX

    #11447
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    az e-mail-om szerintem meg van adva, bonyolíthatjuk ott is a dolgot, nem terhelve a fórumot.


    Endre-FMX

    #11552
    Vau
    Vau
    Participant
    • Hozzászólások: 5

    O.Endre írta:

    az e-mail-om szerintem meg van adva, bonyolíthatjuk ott is a dolgot, nem terhelve a fórumot.

    Jaj, terheld csak meg nyugodtan :D
    Úgy értem, engem is érdekelne az FMX service manual

    #11675
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Szia/sztok!

    Bocs, hogy eddig nem reagáltam, de most pótolom a mulasztást.

    A http://www.toldacuccot.hu/hogyan_hasznald oldal segítségével elküldöm mindenkinek, aki kéri az FMX 650 service manualt.

    De egy e-mail címre szükségem van.
    Tehát, aki szeretné, az adja meg az e-mail címét.

    Poc lesz a tesztalany :), az ő címét már ismerem.

    Mindjárt indítom a projektet, aztán meglátjuk, meg-e. :)


    Endre-FMX

    #11676
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Üdv!

    Nah, fenn van a cucc, bárki elérheti!

    A küldött fájl(ok) adatai:
    "FMX_650_SERVICE_MANUAL.ZIP" (166.36 Mbyte)

    Kattints az alábbi linkre a letöltésekhez:
    http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=3e5d37af2c6b65916b7cf2c8fce224ca&file=FMX_650_SERVICE_MANUAL.ZIP

    A fájlokat egyenként 5 napig vagy 10 letöltésig tároljuk a szerverünkön.

    Köszönjük, hogy szolgáltatásunkat választottad: ToldACuccot.hu csapat.
    http://www.toldacuccot.hu

    :)


    Endre-FMX

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)

You must be logged in to reply to this topic.