cdi

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7375
    Avatar
    nx650r
    Participant
    • Hozzászólások: 50

    Sziasztok!Érdeklődnék hogy hova érdemes felfogatni a cdi-t mert most én a villa befogóhoz csavaroztam csak félek hogy nehogy megtörjön a vezeték a kormány mozgásától :nemtom: van valami tippetek? :rulez:

    #8679
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    nx650r írta:

    Sziasztok!Érdeklődnék hogy hova érdemes felfogatni a cdi-t mert most én a villa befogóhoz csavaroztam csak félek hogy nehogy megtörjön a vezeték a kormány mozgásától :nemtom: van valami tippetek? :rulez:

    Üllés alá. :salala:

    #8694
    Avatar
    nx650r
    Participant
    • Hozzászólások: 50

    Köszi megnézem hogy tudnám azt megoldani :rulez:

    #8697
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    nx650r írta:

    Köszi megnézem hogy tudnám azt megoldani :rulez:

    Hátra kell rakni az önindító relé helyére… :tuuuuuuti:

    #12118
    Avatar
    nx650r
    Participant
    • Hozzászólások: 50

    Sziasztok!
    Úgy néz ki haldoklik a CDI-m mert alapjáratról minden előjel nélkül egyszer csak leáll úgy mintha lekapcsolnám a gyújtást vagy ha nem áll le akkor fel-le ugrál az alapjárat és egyre rosszabb.Azt szeretném kérdezni és legfőképp a Kanyar véleményére lennék kíváncsi,hogy azt hallottam,hogy az xr 400 as CDI-jét fel lehet rakni az xr 600r-xr 650r re és kicsit javítt a teljesítményen.Viszont ha logikusan gondolkodom akkor a Honda Trx 400ex CDI-je elvileg jó kell,hogy legyen a dominátorra.Olvastam a neten egy cikket ahol azt írják,hogy elvileg jó rá de azért szeretném kikérni Kanyar a te véleményedet és persze a többi dominátoros véleményét is,hogy össze-e lehet hozni ezt a dolgot.
    Itt a cikk: http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=en&u=http://www.thumpertalk.com/topic/803905-ex400-cdi-swap-on-an-nx650-dominator/&prev=/search%3Fq%3Dxr%2B400%2Bcdi%2Bcompatible%2Bxr%2B600

    #12121
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    nx650r írta:

    Sziasztok!
    Úgy néz ki haldoklik a CDI-m mert alapjáratról minden előjel nélkül egyszer csak leáll úgy mintha lekapcsolnám a gyújtást vagy ha nem áll le akkor fel-le ugrál az alapjárat és egyre rosszabb.Azt szeretném kérdezni és legfőképp a Kanyar véleményére lennék kíváncsi,hogy azt hallottam,hogy az xr 400 as CDI-jét fel lehet rakni az xr 600r-xr 650r re és kicsit javítt a teljesítményen.Viszont ha logikusan gondolkodom akkor a Honda Trx 400ex CDI-je elvileg jó kell,hogy legyen a dominátorra.Olvastam a neten egy cikket ahol azt írják,hogy elvileg jó rá de azért szeretném kikérni Kanyar a te véleményedet és persze a többi dominátoros véleményét is,hogy össze-e lehet hozni ezt a dolgot.
    Itt a cikk: http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=en&u=http://www.thumpertalk.com/topic/803905-ex400-cdi-swap-on-an-nx650-dominator/&prev=/search%3Fq%3Dxr%2B400%2Bcdi%2Bcompatible%2Bxr%2B600

    Kicsit félre gondolja a dolgot, mert az NX CDI kapcsolt pozitívval táplált, míg a többi felsorolt típus CDI-je táptekerccsel táplált. A domi generátorán nincs gyújtás táptekercs mint az XR,XL,TRX,generátorán.


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #12122
    Avatar
    nx650r
    Participant
    • Hozzászólások: 50

    Köszi!Akkor ezt a lehetőséget kizárom.Esetleg egy laptopról programozható komplett gyújtás vezérlővel lehetne javítani a teljesítményen?Érdemes vele foglalkozni?Egy jobb előgyújtást lehetne úgy állítani mint a gyári CDI-vel?

    #12195
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    A CDI-be menő vezetékeken mérendők, ha gyanús.
    a csatlakozók ha szembe fordítod magaddal:

    O1 O2 — O3
    O4 O5 — O6

    1. kék-sárga, vagy kék-fehér: ez a jeladó +. 1 és 4 között 420-520 ohm ellenállás, illetve indítózáskor váltó áramként 1V körül.
    2. fekete-sárga: gyújtótrafó tápkábel 1-4 között a trafó kisebbik ellenállásértékét kell mérni.
    3. fekete-fehér: kapcsolt pozitív itt az aksi értékeit kell mérni.
    Ha itt a sárga-piros van az az önindító rellé kapcsoló +. aksi érték.
    CDI-től függ ennek a két vezetéknek a helye 3 és 6 kőzőtt.
    4. zöld: test vagyis -.
    5. zöld-fehér: kapcsolt negatív a sztenderkapcsolótól.

    A trafó értékei a service manualba 17-2 oldaltól.

    Sok sikert :D


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #36670
    Avatar
    bimbike
    Participant
    • Hozzászólások: 1

    Sziasztok!Nekem egy 1991-es 500-asom van. Jó ideje nem hallottam a hangját mert a CDI ki feküdt.Ami rajta volt az már nem a gyári volt mint utólag meg tudtam. Gyors csat helyett be forrasztották a vezetékeket. Honnan tudnám beszerezni kötegel együtt és menyiért?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.