Kezdőlap > Fórumok > Műszaki Fórum > Hibák Fóruma > FMX
- This topic has 30 replies, 6 voices, and was last updated 7 years, 11 months ago by
Anonymous.
-
AuthorBejegyzés
-
2012-09-13 at 05:18 #7396
Egyre több FMX tulaj regisztrál, ezért úgy gondoltam nekik is legyen a tipusra vonatkozó topik.
Járt utat a járatlanra cseréld le!
2012-09-13 at 11:16 #11105Már csak arra kell őket rávenni, hogy ne csak hallgatag többség legyenek ;)
Mindenki motorozik, senki nem ér rá fórumra írogatni?2012-09-13 at 15:00 #11107sztirobi írta:
Már csak arra kell őket rávenni, hogy ne csak hallgatag többség legyenek ;)
Mindenki motorozik, senki nem ér rá fórumra írogatni?Aki nem motorozik az melózik…
2012-09-13 at 16:06 #11110szicsu írta:
Aki nem motorozik az melózik…
…. és a melohelyéröl irogat a forumba??
2012-09-13 at 17:00 #11111sztirobi írta:
szicsu írta:
Aki nem motorozik az melózik…
…. és a melohelyéröl irogat a forumba??
Itthon is van meló dögivel…
2012-09-16 at 10:48 #11112sztirobi írta:
szicsu írta:
Aki nem motorozik az melózik…
…. és a melohelyéröl irogat a forumba??
Két locsolás között egy írás!
Járt utat a járatlanra cseréld le!
2012-12-03 at 10:33 #11440Sziasztok!
Nah, ha már Kanyar jóvoltából lett egy ilyen topic, akkor én leszek itt az első FMX-es fecske
Ami pedig az összefüggéseket illeti: én,és a motorom és Kanyar már ismerjük egymást
Volt egy "kis" blokk problémám, ami Kanyar segítségével idén tavasszal éppen időben meg lett javítva, és tudtam egy jót motorozni Olaszországban+Ausztriában.
A szerpentineket nagyon szerettem!!
Üdv: Endre
Endre-FMX
2012-12-03 at 19:54 #11458O.Endre írta:
Sziasztok!
Nah, ha már Kanyar jóvoltából lett egy ilyen topic, akkor én leszek itt az első FMX-es fecske
Ami pedig az összefüggéseket illeti: én,és a motorom és Kanyar már ismerjük egymást
Volt egy "kis" blokk problémám, ami Kanyar segítségével idén tavasszal éppen időben meg lett javítva, és tudtam egy jót motorozni Olaszországban+Ausztriában.
A szerpentineket nagyon szerettem!!
Üdv: Endre
Végre idetaláltál!
Járt utat a járatlanra cseréld le!
2012-12-03 at 20:26 #11461Helló!
Voltam itt már párszor, de csak nézelődni!
Most, így a rossz idők miatt több időm lesz.
A Fórumon már mindent elolvastamHogy vagy, hogy vagy melóval???
Tudod…beszélgettünk még pár alakításról…
Endre-FMX
2012-12-04 at 06:53 #11468O.Endre írta:
Helló!
Voltam itt már párszor, de csak nézelődni!
Most, így a rossz idők miatt több időm lesz.
A Fórumon már mindent elolvastamHogy vagy, hogy vagy melóval???
Tudod…beszélgettünk még pár alakításról…Köszönöm kérdésed, jól vagyok
munka kevés van
.
Alakítani JÓ!
Járt utat a járatlanra cseréld le!
2012-12-04 at 16:16 #11469Oké!
Szóval, ezekről beszélgettünk kb:
A tovább piszkáláshoz 3 dolgot kell megoldani még!
1. A szívó oldalon növelni kell a henger töltését. légszűrő, karbi.
2. A be vitt + anyagot ki kell húzni mint égésterméket. A kipu maradék részét alkalmassá kell tenni erre!
3. Csökkenteni kell a lentömeget!A sport légszűrőnél (K&H) Jó a plusz levegő áteresztőképesség. Én is azt használom. A légszűrőházon is kell nyitni.
Karburátor. Nem lehet hatásosan tovább haladni a gyári karbival. Két karbival lehet tovább lépni. 1 Mikuni TM40-6, 2 Mikuni TMR41-23. Az ok magasabb hatásfok nem jelentős üzemanyagtöbblettel.
Ezt lehet gyári átszabásával ( a gyári kiput végig ki kell nyitni úgy, hogy a forma és héj marad E betűsen. Killert kell csak beletenni ha nyugatra mész) vagy új kipuval. Igen ez nem olcsó!
Dióhéjban ennyi.
Nézz utána amit írtam és beszéljük meg!Üdv
KanyarSzia!
Változás?
Tényleges 52-55 ló és +10-12Nm! És igazán az, ahogy leteszi az aszfaltra. Gyorsan! Persze nem lesz KTJEM, de szorongatja.
Nyomatékgörbe kb 4800-nál plafonon! a gyári 5200-vel szemben és 2500körül a felénél tart. Ehhez kell a sportlégszűrő (nem a direkt),kipunyitás, súlycsökkentés (hátrányát nem érzed, annyit nem veszek le belőle).
Fogyasztás!
Ha a spriccet nem működteted, kb 4,5 (80km/ó)- 5,5 (110km/ó) között. Ha ütöd 9-10l :-(
A hang öblös lesz, mert az a lényeg, hogy hosszabb legyen a dob. Nem túl hangos, de nem is halk.
Árakat majd küldöm!
Üdv
KanyarÉn meg erre:
Szia!
…huhh….hát….izé…ez remekül hangzik!
Minden mondat tetszik!Azt hiszem erre a csomagra érdemes félretennem!
Üdv:
Endre
Szóval, akkor mi mennyi, és mikor, hogyan?
Endre-FMX
2012-12-08 at 22:49 #11490O.Endre írta:
Oké!
Szóval, ezekről beszélgettünk kb:
A tovább piszkáláshoz 3 dolgot kell megoldani még!
1. A szívó oldalon növelni kell a henger töltését. légszűrő, karbi.
2. A be vitt + anyagot ki kell húzni mint égésterméket. A kipu maradék részét alkalmassá kell tenni erre!
3. Csökkenteni kell a lentömeget!A sport légszűrőnél (K&H) Jó a plusz levegő áteresztőképesség. Én is azt használom. A légszűrőházon is kell nyitni.
Karburátor. Nem lehet hatásosan tovább haladni a gyári karbival. Két karbival lehet tovább lépni. 1 Mikuni TM40-6, 2 Mikuni TMR41-23. Az ok magasabb hatásfok nem jelentős üzemanyagtöbblettel.
Ezt lehet gyári átszabásával ( a gyári kiput végig ki kell nyitni úgy, hogy a forma és héj marad E betűsen. Killert kell csak beletenni ha nyugatra mész) vagy új kipuval. Igen ez nem olcsó!
Dióhéjban ennyi.
Nézz utána amit írtam és beszéljük meg!Üdv
KanyarSzia!
Változás?
Tényleges 52-55 ló és +10-12Nm! És igazán az, ahogy leteszi az aszfaltra. Gyorsan! Persze nem lesz KTJEM, de szorongatja.
Nyomatékgörbe kb 4800-nál plafonon! a gyári 5200-vel szemben és 2500körül a felénél tart. Ehhez kell a sportlégszűrő (nem a direkt),kipunyitás, súlycsökkentés (hátrányát nem érzed, annyit nem veszek le belőle).
Fogyasztás!
Ha a spriccet nem működteted, kb 4,5 (80km/ó)- 5,5 (110km/ó) között. Ha ütöd 9-10l :-(
A hang öblös lesz, mert az a lényeg, hogy hosszabb legyen a dob. Nem túl hangos, de nem is halk.
Árakat majd küldöm!
Üdv
KanyarÉn meg erre:
Szia!
…huhh….hát….izé…ez remekül hangzik!
Minden mondat tetszik!Azt hiszem erre a csomagra érdemes félretennem!
Üdv:
Endre
Szóval, akkor mi mennyi, és mikor, hogyan?
Nem találok olcsóbbat, és ez a legdrágább része!
http://www.ebay.com.au/itm/Mikuni-TM40-6-Flat-Slide-Carburetor-40mm-Pump-Carb-/170721575482
Járt utat a járatlanra cseréld le!
2012-12-09 at 10:27 #11491Helló!
Oké! Megnéztem!
Most írtam ide egy e-mailt
http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHSITE/Deutsch/FRAMEDEUTSCH.htmlMegkérdeztem tőlük, hogy az FMX-hez való kittel együtt mennyiért adják ők szállítással együtt.
A KIT annyit jelent, hogy az eredeti gázbowdenhez passzol.
Az amcsi akkor 255+15 dollár szállítással együtt = 60eHuf
Máshol én nem néztem árakat, de ha az amerikai a legolcsóbb, akkor tőlem mehet a dolog, és meg is rendelem. (a németektől kíváncsiságból kérdezem meg
Endre-FMX
2012-12-09 at 17:35 #11492O.Endre írta:
Helló!
Oké! Megnéztem!
Most írtam ide egy e-mailt
http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHSITE/Deutsch/FRAMEDEUTSCH.htmlMegkérdeztem tőlük, hogy az FMX-hez való kittel együtt mennyiért adják ők szállítással együtt.
A KIT annyit jelent, hogy az eredeti gázbowdenhez passzol.
Az amcsi akkor 255+15 dollár szállítással együtt = 60eHuf
Máshol én nem néztem árakat, de ha az amerikai a legolcsóbb, akkor tőlem mehet a dolog, és meg is rendelem. (a németektől kíváncsiságból kérdezem meg
Németeknél 287euro+ posta volt a legjobb csak éppen most nincs nekik!
Járt utat a járatlanra cseréld le!
2012-12-12 at 14:06 #11501Helló!!
Nah, akkor a "te" németeid olcsóbbak, mint a német forgalmazó, mert én ezt kaptam:
vielen Dank für die Anfrage.
Der TM40-FMX650 Kit kostet 322,30 EUR incl. MwSt. / tax.
Versandkosten wären ca. 17,00 EUR.Ez kissé fájósabb, úgyhogy éppen az előbb fizettem ki az Amerikait
Mikuni TM40-6 Flat Slide Carburetor 40mm Pump Carb
Item# 170721575482 $254.95 USD 1 $254.95 USD
Shipping and handling $24.50 USD
Insurance – not offered —-
Total $279.45 USD
Payment $279.45 USD
This charge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *MAP CYCLE"
Payment sent to
From amount 63,283 HUF
To amount $279.45 USD
Exchange rate: 1 Hungarian Forint = 0.00441587 U.S. DollarsHát, ez ennyi….sok benzint lehetne belőle venni, de el is lehetett volna inni
Van tipped, mikorra érkezhet meg? Így év vége előtt?
Valamint hogy legyen…amint megjön a karburátor, keresselek, és +beszéljük, mikor vihetem a motort?
Endre-FMX
-
AuthorBejegyzés
You must be logged in to reply to this topic.