FMX

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7396
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Egyre több FMX tulaj regisztrál, ezért úgy gondoltam nekik is legyen a tipusra vonatkozó topik. :pacsi:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11105
    sztirobi
    sztirobi
    Participant
    • Hozzászólások: 16

    Már csak arra kell őket rávenni, hogy ne csak hallgatag többség legyenek ;)
    Mindenki motorozik, senki nem ér rá fórumra írogatni? :nemtom:

    #11107
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    sztirobi írta:

    Már csak arra kell őket rávenni, hogy ne csak hallgatag többség legyenek ;)
    Mindenki motorozik, senki nem ér rá fórumra írogatni? :nemtom:

    Aki nem motorozik az melózik… :aaahhhhhh:

    #11110
    sztirobi
    sztirobi
    Participant
    • Hozzászólások: 16

    szicsu írta:

    Aki nem motorozik az melózik… :aaahhhhhh:

    …. és a melohelyéröl irogat a forumba?? :tuuuuuuti:

    #11111
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    sztirobi írta:

    szicsu írta:

    Aki nem motorozik az melózik… :aaahhhhhh:

    …. és a melohelyéröl irogat a forumba?? :tuuuuuuti:

    Itthon is van meló dögivel… :salala:

    #11112
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    sztirobi írta:

    szicsu írta:

    Aki nem motorozik az melózik… :aaahhhhhh:

    …. és a melohelyéröl irogat a forumba?? :tuuuuuuti:

    Két locsolás között egy írás! :oooooff:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11440
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Sziasztok!

    Nah, ha már Kanyar jóvoltából lett egy ilyen topic, akkor én leszek itt az első FMX-es fecske :)

    Ami pedig az összefüggéseket illeti: én,és a motorom és Kanyar már ismerjük egymást :)

    Volt egy "kis" blokk problémám, ami Kanyar segítségével idén tavasszal éppen időben meg lett javítva, és tudtam egy jót motorozni Olaszországban+Ausztriában.

    A szerpentineket nagyon szerettem!! :)

    Üdv: Endre


    Endre-FMX

    #11458
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    O.Endre írta:

    Sziasztok!

    Nah, ha már Kanyar jóvoltából lett egy ilyen topic, akkor én leszek itt az első FMX-es fecske :)

    Ami pedig az összefüggéseket illeti: én,és a motorom és Kanyar már ismerjük egymást :)

    Volt egy "kis" blokk problémám, ami Kanyar segítségével idén tavasszal éppen időben meg lett javítva, és tudtam egy jót motorozni Olaszországban+Ausztriában.

    A szerpentineket nagyon szerettem!! :)

    Üdv: Endre

    Végre idetaláltál! :hellllllo:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11461
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Helló! :)

    Voltam itt már párszor, de csak nézelődni! :)
    Most, így a rossz idők miatt több időm lesz.
    A Fórumon már mindent elolvastam :)

    Hogy vagy, hogy vagy melóval??? :)
    Tudod…beszélgettünk még pár alakításról… :)


    Endre-FMX

    #11468
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    O.Endre írta:

    Helló! :)

    Voltam itt már párszor, de csak nézelődni! :)
    Most, így a rossz idők miatt több időm lesz.
    A Fórumon már mindent elolvastam :)

    Hogy vagy, hogy vagy melóval??? :)
    Tudod…beszélgettünk még pár alakításról… :)

    Köszönöm kérdésed, jól vagyok :-) munka kevés van :( .
    Alakítani JÓ! :hurrrrrrra:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11469
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Oké! :)

    Szóval, ezekről beszélgettünk kb:

    A tovább piszkáláshoz 3 dolgot kell megoldani még!
    1. A szívó oldalon növelni kell a henger töltését. légszűrő, karbi.
    2. A be vitt + anyagot ki kell húzni mint égésterméket. A kipu maradék részét alkalmassá kell tenni erre!
    3. Csökkenteni kell a lentömeget!

    A sport légszűrőnél (K&H) Jó a plusz levegő áteresztőképesség. Én is azt használom. A légszűrőházon is kell nyitni.
    Karburátor. Nem lehet hatásosan tovább haladni a gyári karbival. Két karbival lehet tovább lépni. 1 Mikuni TM40-6, 2 Mikuni TMR41-23. Az ok magasabb hatásfok nem jelentős üzemanyagtöbblettel.
    Ezt lehet gyári átszabásával ( a gyári kiput végig ki kell nyitni úgy, hogy a forma és héj marad E betűsen. Killert kell csak beletenni ha nyugatra mész) vagy új kipuval. Igen ez nem olcsó!
    Dióhéjban ennyi.
    Nézz utána amit írtam és beszéljük meg!

    Üdv
    Kanyar

    Szia!
    Változás?
    Tényleges 52-55 ló és +10-12Nm! És igazán az, ahogy leteszi az aszfaltra. Gyorsan! Persze nem lesz KTJEM, de szorongatja.
    Nyomatékgörbe kb 4800-nál plafonon! a gyári 5200-vel szemben és 2500körül a felénél tart. Ehhez kell a sportlégszűrő (nem a direkt),kipunyitás, súlycsökkentés (hátrányát nem érzed, annyit nem veszek le belőle).
    Fogyasztás!
    Ha a spriccet nem működteted, kb 4,5 (80km/ó)- 5,5 (110km/ó) között. Ha ütöd 9-10l :-(
    A hang öblös lesz, mert az a lényeg, hogy hosszabb legyen a dob. Nem túl hangos, de nem is halk.
    Árakat majd küldöm!
    Üdv
    Kanyar

    Én meg erre:

    Szia!

    …huhh….hát….izé…ez remekül hangzik! :)
    Minden mondat tetszik! :)

    Azt hiszem erre a csomagra érdemes félretennem!

    Üdv:

    Endre

    Szóval, akkor mi mennyi, és mikor, hogyan? :)


    Endre-FMX

    #11490
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    O.Endre írta:

    Oké! :)

    Szóval, ezekről beszélgettünk kb:

    A tovább piszkáláshoz 3 dolgot kell megoldani még!
    1. A szívó oldalon növelni kell a henger töltését. légszűrő, karbi.
    2. A be vitt + anyagot ki kell húzni mint égésterméket. A kipu maradék részét alkalmassá kell tenni erre!
    3. Csökkenteni kell a lentömeget!

    A sport légszűrőnél (K&H) Jó a plusz levegő áteresztőképesség. Én is azt használom. A légszűrőházon is kell nyitni.
    Karburátor. Nem lehet hatásosan tovább haladni a gyári karbival. Két karbival lehet tovább lépni. 1 Mikuni TM40-6, 2 Mikuni TMR41-23. Az ok magasabb hatásfok nem jelentős üzemanyagtöbblettel.
    Ezt lehet gyári átszabásával ( a gyári kiput végig ki kell nyitni úgy, hogy a forma és héj marad E betűsen. Killert kell csak beletenni ha nyugatra mész) vagy új kipuval. Igen ez nem olcsó!
    Dióhéjban ennyi.
    Nézz utána amit írtam és beszéljük meg!

    Üdv
    Kanyar

    Szia!
    Változás?
    Tényleges 52-55 ló és +10-12Nm! És igazán az, ahogy leteszi az aszfaltra. Gyorsan! Persze nem lesz KTJEM, de szorongatja.
    Nyomatékgörbe kb 4800-nál plafonon! a gyári 5200-vel szemben és 2500körül a felénél tart. Ehhez kell a sportlégszűrő (nem a direkt),kipunyitás, súlycsökkentés (hátrányát nem érzed, annyit nem veszek le belőle).
    Fogyasztás!
    Ha a spriccet nem működteted, kb 4,5 (80km/ó)- 5,5 (110km/ó) között. Ha ütöd 9-10l :-(
    A hang öblös lesz, mert az a lényeg, hogy hosszabb legyen a dob. Nem túl hangos, de nem is halk.
    Árakat majd küldöm!
    Üdv
    Kanyar

    Én meg erre:

    Szia!

    …huhh….hát….izé…ez remekül hangzik! :)
    Minden mondat tetszik! :)

    Azt hiszem erre a csomagra érdemes félretennem!

    Üdv:

    Endre

    Szóval, akkor mi mennyi, és mikor, hogyan? :)

    Nem találok olcsóbbat, és ez a legdrágább része!
    http://www.ebay.com.au/itm/Mikuni-TM40-6-Flat-Slide-Carburetor-40mm-Pump-Carb-/170721575482


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11491
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Helló!

    Oké! Megnéztem!

    Most írtam ide egy e-mailt
    http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHSITE/Deutsch/FRAMEDEUTSCH.html

    Megkérdeztem tőlük, hogy az FMX-hez való kittel együtt mennyiért adják ők szállítással együtt.

    A KIT annyit jelent, hogy az eredeti gázbowdenhez passzol.

    Az amcsi akkor 255+15 dollár szállítással együtt = 60eHuf

    Máshol én nem néztem árakat, de ha az amerikai a legolcsóbb, akkor tőlem mehet a dolog, és meg is rendelem. (a németektől kíváncsiságból kérdezem meg :)


    Endre-FMX

    #11492
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    O.Endre írta:

    Helló!

    Oké! Megnéztem!

    Most írtam ide egy e-mailt
    http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHSITE/Deutsch/FRAMEDEUTSCH.html

    Megkérdeztem tőlük, hogy az FMX-hez való kittel együtt mennyiért adják ők szállítással együtt.

    A KIT annyit jelent, hogy az eredeti gázbowdenhez passzol.

    Az amcsi akkor 255+15 dollár szállítással együtt = 60eHuf

    Máshol én nem néztem árakat, de ha az amerikai a legolcsóbb, akkor tőlem mehet a dolog, és meg is rendelem. (a németektől kíváncsiságból kérdezem meg :)

    Németeknél 287euro+ posta volt a legjobb csak éppen most nincs nekik!


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11501
    O.Endre
    O.Endre
    Participant
    • Hozzászólások: 32

    Helló!!

    Nah, akkor a "te" németeid olcsóbbak, mint a német forgalmazó, mert én ezt kaptam:

    vielen Dank für die Anfrage.
    Der TM40-FMX650 Kit kostet 322,30 EUR incl. MwSt. / tax.
    Versandkosten wären ca. 17,00 EUR.

    :) Ez kissé fájósabb, úgyhogy éppen az előbb fizettem ki az Amerikait

    Mikuni TM40-6 Flat Slide Carburetor 40mm Pump Carb
    Item# 170721575482 $254.95 USD 1 $254.95 USD
    Shipping and handling $24.50 USD
    Insurance – not offered —-
    Total $279.45 USD
    Payment $279.45 USD
    This charge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *MAP CYCLE"
    Payment sent to
    From amount 63,283 HUF
    To amount $279.45 USD
    Exchange rate: 1 Hungarian Forint = 0.00441587 U.S. Dollars

    Hát, ez ennyi….sok benzint lehetne belőle venni, de el is lehetett volna inni :)

    Van tipped, mikorra érkezhet meg? Így év vége előtt?
    Valamint hogy legyen…amint megjön a karburátor, keresselek, és +beszéljük, mikor vihetem a motort?


    Endre-FMX

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)

You must be logged in to reply to this topic.