gyertya-gyertyakulcs-hidegindítás

Kezdőlap > Fórumok > Műszaki Fórum > További műszaki témák > gyertya-gyertyakulcs-hidegindítás

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7420
    gyuri
    gyuri
    Participant
    • Hozzászólások: 4

    Kedves Dominátorosok!
    Kétüteműhöz szoktam, nem rég óta van Dominátorom (2000 km). Nagyon jól megy, de ma nem akart elindulni. Túlszívattam, vagy kevés üzemanyagot adtam neki?. 1-2 napos állás után, hidegben (1-2 C fokban) úgy szoktam indítani, hogy 5 köbcenti benzint spriccelek egy csövön a légszűrőházba a karburátor elé, és így néhány fordulat után indul is.
    Megnéztem volna a gyertyát, hogy száraz-e, vagy nedves, de nem tudom kiszedni. A gyertyakulcsom 16 mm-es, a gyertyám – a tartalék gyertyát nézve, mérve 18 mm-es kulcsot igényel. Csőkulcsot sem tudok rátenni, olyan mélyen van. Minden belevaló gyertya 18-as kulccsal csavarható, hol kapok ilyen csuklós kulcsot?

    #11992
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    gyuri írta:

    Kedves Dominátorosok!
    Kétüteműhöz szoktam, nem rég óta van Dominátorom (2000 km). Nagyon jól megy, de ma nem akart elindulni. Túlszívattam, vagy kevés üzemanyagot adtam neki?. 1-2 napos állás után, hidegben (1-2 C fokban) úgy szoktam indítani, hogy 5 köbcenti benzint spriccelek egy csövön a légszűrőházba a karburátor elé, és így néhány fordulat után indul is.
    Megnéztem volna a gyertyát, hogy száraz-e, vagy nedves, de nem tudom kiszedni. A gyertyakulcsom 16 mm-es, a gyertyám – a tartalék gyertyát nézve, mérve 18 mm-es kulcsot igényel. Csőkulcsot sem tudok rátenni, olyan mélyen van. Minden belevaló gyertya 18-as kulccsal csavarható, hol kapok ilyen csuklós kulcsot?

    Ez a bezin bespriccelős megoldás nem az igazi!Ha jól van beállítva akkor szívatót ráhúzva indulnia kell!A gyertyához,pedig egy megfelelő hosszú csőkulcs kell.

    #11993
    gyuri
    gyuri
    Participant
    • Hozzászólások: 4

    Lehet, hogy nem az igazi, de eddig bevált.
    Nem akarok a karburátorhoz nyúlni, mert a fogyasztás – szerintem- elég jó, hosszú úton 90-120 közötti tempónál 4,5 l/100 km körül, de fele városban, hidegben, sok szívatóval sem ment 6 l fölé.
    A 18-as csőkulcs(amúgy az újabb gyertyakulcsok 16-osak) jó (vagy csak az én tartalékgyertyám 18-as méretű), milyen hosszúnak kellene lenni?
    kösz

    #11995
    Avatar
    coolmsnman
    Participant
    • Hozzászólások: 27

    Gyertyakulcs ügyben én is kérdezősködtem már, Kanyar Mester meg is válaszolta a kérdésemet. Íme:

    coolmsnman írta:

    Kanyar írta:

    coolmsnman írta:

    Sziasztok!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni gyertyakulcs ügyben. Ti milyen gyertyakulcsot használtok? Nekem a sima dugókulccsal sajnos nem sikerült gyertyát cserélnem. Esetleg linket tudtok megadni, hogy mit érdemes venni?

    Köszönöm!

    Gergő

    Nekem cső kulcsból van a szerszámosban a 18-as megtartásával, amit egy láncszem kiütésére alkalmas szárral forgatok. A műhelyben meg vékony 18-as gyertyakulcs dugokulcshoz.
    Tökéletesen megfelel ez is:http://www.argep.hu/trend/CSOK/Csoekulcs-18-19.html
    vagy: http://motorarzenal.hu/index.php?view=term&p=0&tkod=2691
    vagy:http://pumatools.unas.hu/spd/9-2464/Gyertyakulcs_18as_38_92464
    http://citybike.hu/spl/887102/Gyertyakulcs http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/EGYEB_UNIVERZALIS_GYERTYAKULCS_TUSKEVEL_18X140.php http://www.szerszamok-webaruhaz.hu/tartalom/gyertya_dugofej_38col_18mm_kingtony

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.