HELP! kipufogó rendszer tervezés

Kezdőlap > Fórumok > Műszaki Fórum > Tuning Fórum > HELP! kipufogó rendszer tervezés

Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #12206
    Avatar
    Anonymous
    Participant
    • Hozzászólások: 27

    nx650r írta:

    Nem akarlak elkeseríteni de a mikuni tm 40 es karbival jelentősen javul a teljesítmény és a gázreakció.Amit te azzal a gyári karbival soha nem fogod tudni überelni de még csak megközelítteni se.Tehetsz bele akár milyen Dynojet-et akkor se tudja fel venni a versenyt egy síktolattyús gyorsíttó pumpás karbival :rotfl: Majd egyszer próbálj ki egy olyan domit amin ilyen karbi van :salala: csak majd ne csodálkozz ha az első kerék többet lesz a levegőbe mint a földön :rotfl:

    Teljesen tisztában vagyok vele, hogy mivel mit érhettem volna el… Nyilván, ha annyira húzta volna a zsebem +100ezer forint akkor megvettem volna a mikunit. Nyilván, ha annyira tele lennék nem magam készítem el 2 hónap alatt a teljes rendszert (amit bátran csinálhatsz utánam és akkor kezdhetsz röhögni), hanem rendelek egyet 170 ezer Forintért. De örülök, hogy ilyen jó ízűt röhögsz ezen. Nekem ez a verzió is teljesen megfelel és nem akarok semmit sem überelni. Csak azért gondoltam, hogy leírom a tapasztalataimat, mivel eddig itt mindenki csak ijesztgetett a hengerfej repedéstől egészen a teljesítmény vesztésig… erre meg minden TÖKÉLETES.
    Miért van az, hogy én ezen az oldalon még egy támogató, dicsérő hozzászólást nem kaptam? De nem is kellene csak mondjuk ne állandóan b*szogatva legyen az ember. :nemtom:
    Jaa megvan! Azért, mert tipikus magyar emberek vagytok, akik nem ismerik el a másik munkáját és nem tudnak örülni a másik sikerének. Ehhez csak gratulálni tudok, pedig azt hittem, hogy a motorosok jó emberek, de hát vannak kivételek sajnos… :fuuuuuck:
    Az összehasonlítás kedvéért linkelek egy német fórumot, ahol ugyanígy a kezdetektől közzétettem a munkám és tanácsokat kértem ott is. El lehet olvasni az ottani kommenteket és el lehet gondolkodni…
    http://fmx.spacedout.de/index.php?page=Thread&threadID=5157&s=84a90df3edb751a9174c1643ce85331dc4249720
    …persze abban biztos vagyok, hogy ezt nem sokan fogják megtenni, hanem egyből a szokásos fikázásba, anyázásba kezdenek…lehet azt is, kinek mit enged meg az IQ szintje. Sőt abban is biztos vagyok, hogy most majd ki leszek tiltva az oldalról, de tudjátok mit, inkább törlöm magam, mert egy ilyen közösségnek még véletlenül sem akarok a tagja lenni.

    (kinek nem inge, ne vegye magára)

    :hellllllo:

    #12207
    Avatar
    nx650r
    Participant
    • Hozzászólások: 50

    Te azon sértődtél be,hogy betettem a mondat végére egy ilyen :rotfl: röhgő ikont????Ezáltal te most úgy érzed,hogy ki vagy röhögve és le vagy fikázva akkor egy kicsit gyerekesen látod a dolgokat.Én pusztán arra hívtam fel a figyelmedet,hogy a Dynojet nem közelíti meg a tm 40 est mert te azt írtad,hogy teljesen felesleges a mikuni és Dynojet-et jobban megéri megvenni.Az meg,hogy megcsináltad azt a rendszert az dicséretes és én nem tudnék ilyet csinálni az igaz,de attól függetlenül nem kevés tuning cucc van az én domimon se amit én hoztam össze (amibe a Kanyar is segített)és még vannak páran itt a fórumon akik tuningolják a motorukat tehát senki se fikázza le a másikat azért mert csinál valami tuningot a motorján inkább megosztja a tapasztalatát,hogy segítsen.Az a lényeg,hogy én se fikáztalak csupán közöltem veled a két karbi közti különbséget és ezért nem kell megsértődni és senki nem fog téged törölni az oldalról és ez miatt neked sem kéne magadat.

    #12210
    Dinnye
    Dinnye
    Keymaster
    • Hozzászólások: 715

    Mivel pici azt kérte hogy töröljük, ezért mint felhasználó törlésre került a fórumból.
    Szegény srác tényleg meg kellett volna neki próbálnia a karbit.

    #12215
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Pici írta:

    nx650r írta:

    Nem akarlak elkeseríteni de a mikuni tm 40 es karbival jelentősen javul a teljesítmény és a gázreakció.Amit te azzal a gyári karbival soha nem fogod tudni überelni de még csak megközelítteni se.Tehetsz bele akár milyen Dynojet-et akkor se tudja fel venni a versenyt egy síktolattyús gyorsíttó pumpás karbival :rotfl: Majd egyszer próbálj ki egy olyan domit amin ilyen karbi van :salala: csak majd ne csodálkozz ha az első kerék többet lesz a levegőbe mint a földön :rotfl:

    Teljesen tisztában vagyok vele, hogy mivel mit érhettem volna el… Nyilván, ha annyira húzta volna a zsebem +100ezer forint akkor megvettem volna a mikunit. Nyilván, ha annyira tele lennék nem magam készítem el 2 hónap alatt a teljes rendszert (amit bátran csinálhatsz utánam és akkor kezdhetsz röhögni), hanem rendelek egyet 170 ezer Forintért. De örülök, hogy ilyen jó ízűt röhögsz ezen. Nekem ez a verzió is teljesen megfelel és nem akarok semmit sem überelni. Csak azért gondoltam, hogy leírom a tapasztalataimat, mivel eddig itt mindenki csak ijesztgetett a hengerfej repedéstől egészen a teljesítmény vesztésig… erre meg minden TÖKÉLETES.
    Miért van az, hogy én ezen az oldalon még egy támogató, dicsérő hozzászólást nem kaptam? De nem is kellene csak mondjuk ne állandóan b*szogatva legyen az ember. :nemtom:
    Jaa megvan! Azért, mert tipikus magyar emberek vagytok, akik nem ismerik el a másik munkáját és nem tudnak örülni a másik sikerének. Ehhez csak gratulálni tudok, pedig azt hittem, hogy a motorosok jó emberek, de hát vannak kivételek sajnos… :fuuuuuck:
    Az összehasonlítás kedvéért linkelek egy német fórumot, ahol ugyanígy a kezdetektől közzétettem a munkám és tanácsokat kértem ott is. El lehet olvasni az ottani kommenteket és el lehet gondolkodni…
    http://fmx.spacedout.de/index.php?page=Thread&threadID=5157&s=84a90df3edb751a9174c1643ce85331dc4249720
    …persze abban biztos vagyok, hogy ezt nem sokan fogják megtenni, hanem egyből a szokásos fikázásba, anyázásba kezdenek…lehet azt is, kinek mit enged meg az IQ szintje. Sőt abban is biztos vagyok, hogy most majd ki leszek tiltva az oldalról, de tudjátok mit, inkább törlöm magam, mert egy ilyen közösségnek még véletlenül sem akarok a tagja lenni.

    (kinek nem inge, ne vegye magára)

    :hellllllo:

    Hát ez gyönyörű! :nemtom:
    2 oka lehet annak hogy így érzed a német forumhoz képest. Az egyik hogy nem rajongtak körbe, a másik, hogy nem a lényeget érted ki az írásból hangsúly nélkül, és ezért mindenki bunkó veled?
    Pedig tényleg szép és nehéz mutatvány a kipud.


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #12292
    Avatar
    Poc
    Participant
    • Hozzászólások: 44

    Lenne egy hülye kérdésem.
    Ha mondjuk egy 1000-s motor gyári dobját tenném fel a motorra,akkor nem ugyanott lennék mintha egy 650-re való sportdobot rakok rá?Csak mert nincs semmi szám vagy jelölés a dobokban,és valami legálisat kéne rátegyek.Csak az meg horror árú!

    #12293
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    Poc írta:

    Lenne egy hülye kérdésem.
    Ha mondjuk egy 1000-s motor gyári dobját tenném fel a motorra,akkor nem ugyanott lennék mintha egy 650-re való sportdobot rakok rá?Csak mert nincs semmi szám vagy jelölés a dobokban,és valami legálisat kéne rátegyek.Csak az meg horror árú!

    Szerintem nézegess szét bontókban.Az enyém is onnan van E-betüs,és nem volt horror az ára…

    #12306
    Avatar
    Poc
    Participant
    • Hozzászólások: 44

    Eddig csak képesmotoron és hasonló oldalakon kerestem,de amiben jelölés is van,meg nincs leharcolva azért 100körül kérnek a párért.125-ért meg lenne ebay-en németből újonnan mivv,135-ért meg leo x3.Persze az is drága,de új.

    #12325
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Poc írta:

    Eddig csak képesmotoron és hasonló oldalakon kerestem,de amiben jelölés is van,meg nincs leharcolva azért 100körül kérnek a párért.125-ért meg lenne ebay-en németből újonnan mivv,135-ért meg leo x3.Persze az is drága,de új.

    Ha ezres V2 kipuját teszed fel, az jó lehet!


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #12301
    Avatar
    Poc
    Participant
    • Hozzászólások: 44

    Kanyar írta:

    Poc írta:

    Eddig csak képesmotoron és hasonló oldalakon kerestem,de amiben jelölés is van,meg nincs leharcolva azért 100körül kérnek a párért.125-ért meg lenne ebay-en németből újonnan mivv,135-ért meg leo x3.Persze az is drága,de új.

    Ha ezres V2 kipuját teszed fel, az jó lehet!

    Olyat azt hiszem láttam is nemrég.Azóta az olaszoknál is megtaláltam a mivv x-cone-t 109-ért postával együtt a párnak.Itthon meg darabját akarták használtan 65-ért adni.

    #12303
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Poc írta:

    Kanyar írta:

    Poc írta:

    Eddig csak képesmotoron és hasonló oldalakon kerestem,de amiben jelölés is van,meg nincs leharcolva azért 100körül kérnek a párért.125-ért meg lenne ebay-en németből újonnan mivv,135-ért meg leo x3.Persze az is drága,de új.

    Ha ezres V2 kipuját teszed fel, az jó lehet!

    Olyat azt hiszem láttam is nemrég.Azóta az olaszoknál is megtaláltam a mivv x-cone-t 109-ért postával együtt a párnak.Itthon meg darabját akarták használtan 65-ért adni.

    Esetleg Ducati Monster 1000 dobja?


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #36669
    kovacs_92
    kovacs_92
    Participant
    • Hozzászólások: 5

    Hátsó dobok tervezésében tud nekem valaki segíteni? Lényeg lenne hogy 2 dobot szeretnék, és hogy lényegesen ne kelljen a karbiba belenyúljak! Válszokat előre is köszönöm!!!

    #36717
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Nehéz ügy.


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)

You must be logged in to reply to this topic.