Kerék csapágy

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7413
    Avatar
    nx650r
    Participant
    • Hozzászólások: 50

    Sziasztok!
    Valaki megtudná mondani,hogy hányas számú csapágyak kellenek az első és hátsó kerékbe egy 90 es évjáratú Domiba?
    Előre is köszi.

    #11844
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    nx650r írta:

    Sziasztok!
    Valaki megtudná mondani,hogy hányas számú csapágyak kellenek az első és hátsó kerékbe egy 90 es évjáratú Domiba?
    Előre is köszi.

    Az első ha jól emlékszem,6202-es :nemtom:

    #12073
    Avatar
    coolmsnman
    Participant
    • Hozzászólások: 27

    Sziasztok!

    Megosztanám veletek a ma tapasztaltakat kerékcsapágy csere ügyben.

    Előre 6202 kell 2 darab.
    Porvédő szimeringek a két oldalra: 40*50*5 és 21*37*7 kellenek.
    Az utóbbi szimering nem teljesen egyezik meg a gyárival, mivel a gyári az kúpos.

    Hátulra 6203 kell 2 darab a kerékbe és egy 6204 es a lánckerék tartó agyhoz (nem tudom sajnos a pontos nevét). Hátulra 28*47.2*7 es szimering járna de ilyet sajnos nem tudtam beszerezni. Ezt óvatosan kifordítottam és bezsírozva visszaraktam.

    Én mindegyik csapágyból porvédőset vettem, és úgy raktam bele ahogy a gyári volt benne. Mindkét csapágyról levettem azt a porvédőt ami bentre esik és még raktam bele zsírt bőségesen.

    A csapágyakat a csapágyház melegítésével és néhány kellően jól irányított kalapácsütéssel egyszerűen ki lehet venni és vissza lehet rakni. Vissza tételnél a régi csapágyat az újra helyeztem és azt ütöttem nem az újakat.

    Nekem RD02-es Dominatorom van, de szerintem a leírtak mindegyik évjáratra igazak (ha mégsem kérem javítsatok ki).

    Remélem a jövőben egyel kevesebb hibalehetőséggel kell kalkulálnom.

    Széles utat!

    #12084
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    coolmsnman írta:

    Sziasztok!

    Megosztanám veletek a ma tapasztaltakat kerékcsapágy csere ügyben.

    Előre 6202 kell 2 darab.
    Porvédő szimeringek a két oldalra: 40*50*5 és 21*37*7 kellenek.
    Az utóbbi szimering nem teljesen egyezik meg a gyárival, mivel a gyári az kúpos.

    Hátulra 6203 kell 2 darab a kerékbe és egy 6204 es a lánckerék tartó agyhoz (nem tudom sajnos a pontos nevét). Hátulra 28*47.2*7 es szimering járna de ilyet sajnos nem tudtam beszerezni. Ezt óvatosan kifordítottam és bezsírozva visszaraktam.

    Én mindegyik csapágyból porvédőset vettem, és úgy raktam bele ahogy a gyári volt benne. Mindkét csapágyról levettem azt a porvédőt ami bentre esik és még raktam bele zsírt bőségesen.

    A csapágyakat a csapágyház melegítésével és néhány kellően jól irányított kalapácsütéssel egyszerűen ki lehet venni és vissza lehet rakni. Vissza tételnél a régi csapágyat az újra helyeztem és azt ütöttem nem az újakat.

    Nekem RD02-es Dominatorom van, de szerintem a leírtak mindegyik évjáratra igazak (ha mégsem kérem javítsatok ki).

    Remélem a jövőben egyel kevesebb hibalehetőséggel kell kalkulálnom.

    Széles utat!

    Ez így tuti, csak belső részen is meg kell hagyni a porvédőt, mert úgy tovább bírja!


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #12090
    Avatar
    coolmsnman
    Participant
    • Hozzászólások: 27

    Kanyar írta:

    coolmsnman írta:

    Sziasztok!

    Megosztanám veletek a ma tapasztaltakat kerékcsapágy csere ügyben.

    Előre 6202 kell 2 darab.
    Porvédő szimeringek a két oldalra: 40*50*5 és 21*37*7 kellenek.
    Az utóbbi szimering nem teljesen egyezik meg a gyárival, mivel a gyári az kúpos.

    Hátulra 6203 kell 2 darab a kerékbe és egy 6204 es a lánckerék tartó agyhoz (nem tudom sajnos a pontos nevét). Hátulra 28*47.2*7 es szimering járna de ilyet sajnos nem tudtam beszerezni. Ezt óvatosan kifordítottam és bezsírozva visszaraktam.

    Én mindegyik csapágyból porvédőset vettem, és úgy raktam bele ahogy a gyári volt benne. Mindkét csapágyról levettem azt a porvédőt ami bentre esik és még raktam bele zsírt bőségesen.

    A csapágyakat a csapágyház melegítésével és néhány kellően jól irányított kalapácsütéssel egyszerűen ki lehet venni és vissza lehet rakni. Vissza tételnél a régi csapágyat az újra helyeztem és azt ütöttem nem az újakat.

    Nekem RD02-es Dominatorom van, de szerintem a leírtak mindegyik évjáratra igazak (ha mégsem kérem javítsatok ki).

    Remélem a jövőben egyel kevesebb hibalehetőséggel kell kalkulálnom.

    Széles utat!

    Ez így tuti, csak belső részen is meg kell hagyni a porvédőt, mert úgy tovább bírja!

    Örülök neki hogy Szerinted is jól csináltam. Hezitáltam rajta hogy levegyem – ne vegyem, de úgy voltam vele hogy a Japók levették hát nagy hibát nem követek el én sem ha leveszem. Még a gyári csapágy volt benne ahogy néztem, és semmi baja nem volt egyiknek sem. Ezek szerint ~20 év múlva ismét megismételhetem a cserét ( remélem azért hamarabb sor kerül rá a sok beletett km miatt ). :)

    Széles utat!

    #12373
    Avatar
    nx650r
    Participant
    • Hozzászólások: 50

    Sziasztok!
    Érdeklődnék,hogy kerék csapágy ügyben ki melyik gyártóra esküszik,mit érdemes bele venni?
    SKF,Koyo,Fag… A csapágy boltos az Skf-et erőlteti,hogy az a legjobb de én úgy hallottam,hogy már nem olyan mint régen :nemtom: Előre is köszi a válaszokat :rulez:

    #12374
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    nx650r írta:

    Sziasztok!
    Érdeklődnék,hogy kerék csapágy ügyben ki melyik gyártóra esküszik,mit érdemes bele venni?
    SKF,Koyo,Fag… A csapágy boltos az Skf-et erőlteti,hogy az a legjobb de én úgy hallottam,hogy már nem olyan mint régen :nemtom: Előre is köszi a válaszokat :rulez:

    Én NTN-t raktam bele… :salala: :D

    #12330
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    szicsu írta:

    nx650r írta:

    Sziasztok!
    Érdeklődnék,hogy kerék csapágy ügyben ki melyik gyártóra esküszik,mit érdemes bele venni?
    SKF,Koyo,Fag… A csapágy boltos az Skf-et erőlteti,hogy az a legjobb de én úgy hallottam,hogy már nem olyan mint régen :nemtom: Előre is köszi a válaszokat :rulez:

    Én NTN-t raktam bele… :salala: :D

    NTN :coooool:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.