- This topic has 5 replies, 4 voices, and was last updated 7 years, 9 months ago by .
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
You must be logged in to reply to this topic.
Kezdőlap > Fórumok > Műszaki Fórum > Hibák Fóruma > kuplung
Sziasztok
Szétszedtem a kuplungot a dominátoron, ugyanis még tavaly a szezon végén egyszer éreztem, hogy megcsúszott egy kicsit.
Akkor lazítottam a bovdenen, az nem segített.
Azóta nem is mentem vele.
Tippeket szeretnék kérni, hogy mi a rákfene lehet a probléma.
A lamellák újszerű állapotban vannak. A kopó lamellák 3 mm vastagok, ez az újkori mérete.
A fém lamellák még matt felületűek, nincsenek kifényesedve és teljesen síkban vannak.
Törött rugót nem találtam, de nem tudok róluk gyári adatokat (rugóerő, hosszúság). Szemre hibátlannak látszanak.
Az olaj éppen csere érett volt, 6000 km volt benne.
Castrol actevo. Előtte is ilyen olajat használtam, akkor nem volt probléma.
A tanácsokat megköszönöm.
Széles utat.
kaktuszzz írta:
Sziasztok
Szétszedtem a kuplungot a dominátoron, ugyanis még tavaly a szezon végén egyszer éreztem, hogy megcsúszott egy kicsit.
Akkor lazítottam a bovdenen, az nem segített.
Azóta nem is mentem vele.
Tippeket szeretnék kérni, hogy mi a rákfene lehet a probléma.
A lamellák újszerű állapotban vannak. A kopó lamellák 3 mm vastagok, ez az újkori mérete.
A fém lamellák még matt felületűek, nincsenek kifényesedve és teljesen síkban vannak.
Törött rugót nem találtam, de nem tudok róluk gyári adatokat (rugóerő, hosszúság). Szemre hibátlannak látszanak.
Az olaj éppen csere érett volt, 6000 km volt benne.
Castrol actevo. Előtte is ilyen olajat használtam, akkor nem volt probléma.A tanácsokat megköszönöm.
Széles utat.
Üdv!
6000km Menyi???????
Domiknál szigorúan 3000 km után cserés az olaj, olajszűrő, vegyes használatot feltételezve.
Hogy ez okozhatta-e a problémát arra majd okosabbak válaszolnak.
Csak aszfalton használom. Azóta ellenőriztem a bovdent is az teljesen rendben van. Kiakasztott állapotban két újjal akadás mentesen tudom húzni, tolni.
Olajcsere szigorúan 3000Km
A rugó hosszát megtalálod a főoldalon a Service Manual-ban.
kaktuszzz írta:
Csak aszfalton használom. Azóta ellenőriztem a bovdent is az teljesen rendben van. Kiakasztott állapotban két újjal akadás mentesen tudom húzni, tolni.
Valószínűleg lamella lesz az okozó. Olajat 3000km-enként cserélni!
Járt utat a járatlanra cseréld le!
Köszönöm, a tanácsokat megfogadom, cserélem a lamellákat, olajcsere 3000 kilométerenként.
Széles utat.
You must be logged in to reply to this topic.