Kezdőlap > Fórumok > Műszaki Fórum > További műszaki témák > nehezen indul
- This topic has 8 replies, 5 voices, and was last updated 6 years, 10 months ago by
Poc.
-
AuthorBejegyzés
-
2012-11-18 at 19:21 #7265
Üdv Mindenkinek!
Ma vagyok először a fórumon és több dologban szeretném kérni a segítségeteket.
92"nx 650 Ha hosszabb ideig áll nem hajlandó egyszerűen elindulni. Szerintem a kompresszió jó bár nem mértem, talán a szivató körül lehet a hiba, mert a gyertya száraz vagy talán valami dugulás? Néha ok nélkül leáll (általában a lámpánál) Mintha 1 szikra kimaradna, ha időben adok gázt le se áll. Féktárcsa síkba köszörülésről mi a vélemény (vagy csak új?)
előre köszi a segítséget.
"műkedvelő"
2012-11-18 at 21:35 #11369vass sandor írta:
Üdv Mindenkinek!
Ma vagyok először a fórumon és több dologban szeretném kérni a segítségeteket.
92"nx 650 Ha hosszabb ideig áll nem hajlandó egyszerűen elindulni. Szerintem a kompresszió jó bár nem mértem, talán a szivató körül lehet a hiba, mert a gyertya száraz vagy talán valami dugulás? Néha ok nélkül leáll (általában a lámpánál) Mintha 1 szikra kimaradna, ha időben adok gázt le se áll. Féktárcsa síkba köszörülésről mi a vélemény (vagy csak új?)
előre köszi a segítséget.Kompresszíót kéne mérni, és le kéne szervizelni.De ezt a hibák fórumában kéne taglalni.
Járt utat a járatlanra cseréld le!
2012-11-22 at 20:13 #11383vass sandor írta:
Üdv Mindenkinek!
Ma vagyok először a fórumon és több dologban szeretném kérni a segítségeteket.
92"nx 650 Ha hosszabb ideig áll nem hajlandó egyszerűen elindulni. Szerintem a kompresszió jó bár nem mértem, talán a szivató körül lehet a hiba, mert a gyertya száraz vagy talán valami dugulás? Néha ok nélkül leáll (általában a lámpánál) Mintha 1 szikra kimaradna, ha időben adok gázt le se áll. Féktárcsa síkba köszörülésről mi a vélemény (vagy csak új?)
előre köszi a segítséget.Szia!
Indítózzál 2-3-szor teljesen ráhúzott szivatóval úgy hogy közben a vészleállító legyen lekapcsolva,majd a következő indításnál kapcsold vissza.
Nem tudom miért,de az enyém így pöccre indul.
Berugó karral hidegen akármennyit áll indul max. harmadikra,de indítómotorral-ha nem így indítózok-sokáig kellene tekertetni.
Persze melegen,vagy az első indítást követően már indul könnyen.2012-11-22 at 20:32 #11384Üdv Teky! Köszi a jó tanácsot, de már úgy is próbáltam. Szerintem a szivató a ludas, mert a gyertya száraz.
"műkedvelő"
2012-11-23 at 16:55 #11386vass sandor írta:
Üdv Teky! Köszi a jó tanácsot, de már úgy is próbáltam. Szerintem a szivató a ludas, mert a gyertya száraz.
Gondolom a szívócsonkot már meglested….alul szokott elrepedni.
2012-11-23 at 19:02 #11387Üdv Teky! Kanyar mester ellátott infóval, sajna elég kevés az időm
a munka miatt. Egyébként még sose szereltem domi karbit, de ennyi segítőkész spori mellett biztos menni fog. Be fogok számolni a folyamat sikerességéről.
"műkedvelő"
2014-03-13 at 08:16 #13154Tiszteletem!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy pár napja vettem egy SLR 650-et, és otthon már nem sikerült beindítanom. Bízom az eladóban, fel is hívta a figyelmemet, hogy hosszú állás után nehezen indul, mert "visszaenged az üzemanyagrendszer". Még a vásárlás előtt mentem vele, és hidegen is simán indult. Indításkor 1-1-et pöffent, de nem indult be, inkább nem gyötörtem tovább. Érdemes-e használom hidegindítót?
Másik kérdés. Ezidáig egy ETZ-m volt, és amikor az aksit kerestem, hogy feltöltsem, csak egy hosszú vezetéket találtam, végén egy tamiya csatlakozóval. Azon keresztül tudom tölteni az aksit?Előre is köszönöm a segítséget!
2014-03-14 at 17:33 #13158Majd jön Kanyar mester és kiokosít,de a hidegindító biztosan kilőve.Hacsak nem szeretnél hengerfejet cserélni máris.Ha már az kell egy motornak,akkor ott nagy a baj.Az a csatlakozó meg biztosan nem akku töltéshez van ott,legalábbis nem gyárilag.Az ülés alatt van az akku,de lehet sőt valószínű hogy a bal oldali burkolatot is le kell venned az ülés alól hogy rátalálj.
Próbáltad szivatóval is meg anélkül is?2014-03-18 at 16:50 #7264Stukow írta:
Tiszteletem!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy pár napja vettem egy SLR 650-et, és otthon már nem sikerült beindítanom. Bízom az eladóban, fel is hívta a figyelmemet, hogy hosszú állás után nehezen indul, mert "visszaenged az üzemanyagrendszer". Még a vásárlás előtt mentem vele, és hidegen is simán indult. Indításkor 1-1-et pöffent, de nem indult be, inkább nem gyötörtem tovább. Érdemes-e használom hidegindítót?
Másik kérdés. Ezidáig egy ETZ-m volt, és amikor az aksit kerestem, hogy feltöltsem, csak egy hosszú vezetéket találtam, végén egy tamiya csatlakozóval. Azon keresztül tudom tölteni az aksit?Előre is köszönöm a segítséget!
Szia!
Arra gondolnek, hogy jol atkene nezni azt a mocit. Karbi, szelep, kompresszio.
Járt utat a járatlanra cseréld le!
-
AuthorBejegyzés
You must be logged in to reply to this topic.