nem indul.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7394
    Avatar
    kuli93
    Participant
    • Hozzászólások: 6

    Sziasztok!
    Volna egy két kérdésem hozzátok :help:
    Elmesélem az elejétől fogva, nemrégiben vettem egy dominátort aminek a hengerfejét kosárba kaptam meg mert a tulaj állítása szerint, ha bemelegedett a motor elkezdet durrogni és ok már cserélgettek rajta mindent csak a szelepek maradtak. Na én a szelepeket becsiszoltam és összeraktam a a hengerfejet. Minden jelen van de motor nem akar indulni, Mikor ráhúzom a szivatót úgycsinál mintha elakarna indulni de mégsem tud. a kérdésem az volna, hogy a vezérműtengelyen a fogaskerék hogyan kell álljon mert én úgy kaptam, hogy levolt szedve róla és nemtudom, hogy annak hogyan is kéne állnia. És volna a vezérléssel kapcsolatba is egy kérdésem ha alul jelrerakom a T előtti kis vonal akkor felül olyan mintha egy fél foggal ellene csúszva az egész. Ez mennyire normális?
    Már próbáltam egy foggal arréb rakni de az már túl sok és úgysem indul.
    Már kezdem unni a szelepfedél leszedést szóval most már csak bennetek bízom.
    szép kisregényt írtam :baszki:
    végezetül csak annyit, h a karbit kipucoltam benzint kap és szikra is van.

    Válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm.

    #10987
    Avatar
    kuli93
    Participant
    • Hozzászólások: 6

    Ismét volna kérdésem. Nem hagyott nyugodni és délután leszedtem megint a szelepfedelet. A tengelyt is ki vettem belőle és feltünt az a kis lyuk a dekopresszor rész alatt megnéztem rajzon és ott egy kis rugós valami kéne legyen na nekem az hiányzik belőle annak pontosan mi a szerepe? Lehet, hogy ez miatt nem indul a motor?

    #10989
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    kuli93 írta:

    Ismét volna kérdésem. Nem hagyott nyugodni és délután leszedtem megint a szelepfedelet. A tengelyt is ki vettem belőle és feltünt az a kis lyuk a dekopresszor rész alatt megnéztem rajzon és ott egy kis rugós valami kéne legyen na nekem az hiányzik belőle annak pontosan mi a szerepe? Lehet, hogy ez miatt nem indul a motor?

    Igen! Anélkül folyamatosan nyit a deko!


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #10990
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    kuli93 írta:

    Sziasztok!
    Volna egy két kérdésem hozzátok :help:
    Elmesélem az elejétől fogva, nemrégiben vettem egy dominátort aminek a hengerfejét kosárba kaptam meg mert a tulaj állítása szerint, ha bemelegedett a motor elkezdet durrogni és ok már cserélgettek rajta mindent csak a szelepek maradtak. Na én a szelepeket becsiszoltam és összeraktam a a hengerfejet. Minden jelen van de motor nem akar indulni, Mikor ráhúzom a szivatót úgycsinál mintha elakarna indulni de mégsem tud. a kérdésem az volna, hogy a vezérműtengelyen a fogaskerék hogyan kell álljon mert én úgy kaptam, hogy levolt szedve róla és nemtudom, hogy annak hogyan is kéne állnia. És volna a vezérléssel kapcsolatba is egy kérdésem ha alul jelrerakom a T előtti kis vonal akkor felül olyan mintha egy fél foggal ellene csúszva az egész. Ez mennyire normális?
    Már próbáltam egy foggal arréb rakni de az már túl sok és úgysem indul.
    Már kezdem unni a szelepfedél leszedést szóval most már csak bennetek bízom.
    szép kisregényt írtam :baszki:
    végezetül csak annyit, h a karbit kipucoltam benzint kap és szikra is van.
    A fél fog nyúlott vezláncnál normális! A becsiszolás kevés a kopott szelepnél! köszörülni kell ha van elég húsa!

    Válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm.


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #10993
    Avatar
    kuli93
    Participant
    • Hozzászólások: 6

    Oké Köszönöm, akkor lehet száműzve lesz a deko a tengelyről.
    Még annyi volna a kérdésem, hogy a vezérműtengelyen van valami jelölés, hogy hogyan kell álljon vezérműkerék?

    #10998
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    kuli93 írta:

    Oké Köszönöm, akkor lehet száműzve lesz a deko a tengelyről.
    Még annyi volna a kérdésem, hogy a vezérműtengelyen van valami jelölés, hogy hogyan kell álljon vezérműkerék?

    A helyére kel egy hüvely, ami betakarja a likakat, hogy ne szökjön az olaj! :!!!!!:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11008
    Avatar
    lucky.exp.peter
    Participant
    • Hozzászólások: 5

    kuli93 írta:

    Oké Köszönöm, akkor lehet száműzve lesz a deko a tengelyről.
    Még annyi volna a kérdésem, hogy a vezérműtengelyen van valami jelölés, hogy hogyan kell álljon vezérműkerék?

    Elvileg van rajt egy OUT felirat az néz feléd ahogy rakod össze vagyis kifelé .
    Főtengely a "T" -n felül meg a Hf síkjában a két vonal Vez tengelyen a bütykök lefelé nézzenek ,én így szoktam összerakni.

    #11009
    Avatar
    kuli93
    Participant
    • Hozzászólások: 6

    Köszönöm szépen a segítséget leszedtem dekot esztergáltattam rá egy hüvelyt és már indult is a motor, de sajnos a hengerfejet ismét le kell szedjem mivel van 2-3 csavar amit nem lehet meghúzni mert szerintem megvan szakadva benne a menet. Esetleg ennek orvoslására van valami ötletetek?
    IMG_20120809_105027.JPG

    #11010
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    kuli93 írta:

    Köszönöm szépen a segítséget leszedtem dekot esztergáltattam rá egy hüvelyt és már indult is a motor, de sajnos a hengerfejet ismét le kell szedjem mivel van 2-3 csavar amit nem lehet meghúzni mert szerintem megvan szakadva benne a menet. Esetleg ennek orvoslására van valami ötletetek?

    Én ilyennel szoktam javítani!
    http://nagycsavar.unas.hu/spd/B4010/BaerCoil_menetjavito_klt_M6x10
    :coooool:


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11015
    Avatar
    kuli93
    Participant
    • Hozzászólások: 6

    Ismét hozzád fordulok Tisztelt Kanyar.
    Repedt szívócsonkra esetleg valami jó megoldás? :)
    Vagy nincs valakinek esetleg eladó jó állapotú szívócsonkja?
    Egyébként nem tudjátok, hogy úgy átlagban mennyiért csinálják a gépi szelepcsiszolást?

    #11016
    Avatar
    kuli93
    Participant
    • Hozzászólások: 6

    Időközbe a szívócsonkot megragasztottam szélvédő ragasztóval, ideig óráig biztosan megteszi, de nem tudom hosszútávon mennyire fogja bírni.

    #11293
    sztirobi
    sztirobi
    Participant
    • Hozzászólások: 16

    Egy kerdesem lenne: idonkent csinal mostanaban olyat a gep, hogy inditozasnal csak kattan egyet, de nem forog az onindito. Sebessegbe meglokdosom elore hatra kicsit utanna jo. Mi lehet a hiba? Elkoptak a szenkefek?
    Kerdes ketto: elkezdett logni a kormanycsapagy. Utanna lehet allitani, vagy csere ? Csak a gyari, vagy van kulonosen ajanlott?

    #11294
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    sztirobi írta:

    Egy kerdesem lenne: idonkent csinal mostanaban olyat a gep, hogy inditozasnal csak kattan egyet, de nem forog az onindito. Sebessegbe meglokdosom elore hatra kicsit utanna jo. Mi lehet a hiba? Elkoptak a szenkefek?
    Kerdes ketto: elkezdett logni a kormanycsapagy. Utanna lehet allitani, vagy csere ? Csak a gyari, vagy van kulonosen ajanlott?

    Önindító bronzkefecsere!
    Ha van középállasa a csapágynak, akkor csere! 32005/26 a csapágyszám.


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #11300
    sztirobi
    sztirobi
    Participant
    • Hozzászólások: 16

    Kanyar írta:

    Önindító bronzkefecsere!
    Ha van középállasa a csapágynak, akkor csere! 32005/26 a csapágyszám.

    Köszi. Kormánycsapágyat azt gyorsan találtam, de ez a bronzkefe kifogott rajtam. Holnap megpróbálom autósboltba, hátha… Esetleg ha tudnál egy beszerzési forrást hálás lennék.

    #11353
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    sztirobi írta:

    Kanyar írta:

    Önindító bronzkefecsere!
    Ha van középállasa a csapágynak, akkor csere! 32005/26 a csapágyszám.

    Köszi. Kormánycsapágyat azt gyorsan találtam, de ez a bronzkefe kifogott rajtam. Holnap megpróbálom autósboltba, hátha… Esetleg ha tudnál egy beszerzési forrást hálás lennék.

    Autos boltban 6×10-es 13mm hosszú bronzkefe.


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)

You must be logged in to reply to this topic.