Problémák

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7437
    Avatar
    Solc
    Participant
    • Hozzászólások: 4

    Sziasztok!

    Újabb problémák az nx 500-al.Egyik naprol a másikra egyszerűen nem akart menni rendesen.Már indításnál sem olyan mint régen közbe közbe beprüszköl a karbiba. Hidegen kicsit füstöl de ez sztem normális a szivató végett. Motor szépen jár nem csattog nem zörg. Kompresszió ok. Gázhúzásra nem úgy reagál ahogy kéne nagyobb fordulaton mintha picit kevés lenne benzin közbe lehörög meg már kis gáznál sem úgy reagál ahogy kellene. Mintha elé ment volna az ereje. Kicsit a motorol is… A motor németböl származik annak idején gondosan átalakitva hard endurró stilusba nagyobb olaj tartály nagy olajhűtő. Szerencsémre az elöttem lévő magyar tulaj jol karban tartotta volt rendesen gányolás. Másik nagy problémam az hogy hirtelen eltünt a olajtartálybol az olaj. Vissza folyt a blokba. Gondolom ez csak akkor lehetséges ha az olajpumpába beragad vagy elromlik az olajvissazfolyást gátló szelep. Itt észre vettem egy nagy hibát: az olajhűtő fordítva volt bekötve meg volt cserélve a áramlási kör. /hideg meleg/ ezt orvosoltam. Plussz még van egy kis váltó problémám is szépen veszi a sebbeséget 1-5 ig meg vissza fele is 3 ig. 3-bol 2-be már nem nagyon akar.

    Kérdésem a következő:

    1.Mitöl lehet az hogy nem úhy megy ahogy kellene?
    2.Mi okozhatta azt hogy az olaj visszafolyt a blokba?
    3.Mi lehet a váltóval??Kuplung csere??Esetleg a léptetővilla??Nem tudom az olaj menyire befolyásolja a váltó müködését. 20w50 es castrol van benne.

    #13045
    Avatar
    Solc
    Participant
    • Hozzászólások: 4

    Solc írta:

    Sziasztok!

    Újabb problémák az nx 500-al.Egyik naprol a másikra egyszerűen nem akart menni rendesen.Már indításnál sem olyan mint régen közbe közbe beprüszköl a karbiba. Hidegen kicsit füstöl de ez sztem normális a szivató végett. Motor szépen jár nem csattog nem zörg. Kompresszió ok. Gázhúzásra nem úgy reagál ahogy kéne nagyobb fordulaton mintha picit kevés lenne benzin közbe lehörög meg már kis gáznál sem úgy reagál ahogy kellene. Mintha elé ment volna az ereje. Kicsit a motorol is… A motor németböl származik annak idején gondosan átalakitva hard endurró stilusba nagyobb olaj tartály nagy olajhűtő. Szerencsémre az elöttem lévő magyar tulaj jol karban tartotta volt rendesen gányolás. Másik nagy problémam az hogy hirtelen eltünt a olajtartálybol az olaj. Vissza folyt a blokba. Gondolom ez csak akkor lehetséges ha az olajpumpába beragad vagy elromlik az olajvissazfolyást gátló szelep. Itt észre vettem egy nagy hibát: az olajhűtő fordítva volt bekötve meg volt cserélve a áramlási kör. /hideg meleg/ ezt orvosoltam. Plussz még van egy kis váltó problémám is szépen veszi a sebbeséget 1-5 ig meg vissza fele is 3 ig. 3-bol 2-be már nem nagyon akar.

    Kérdésem a következő:

    1.Mitöl lehet az hogy nem úhy megy ahogy kellene?
    2.Mi okozhatta azt hogy az olaj visszafolyt a blokba?
    3.Mi lehet a váltóval??Kuplung csere??Esetleg a léptetővilla??Nem tudom az olaj menyire befolyásolja a váltó müködését. 20w50 es castrol van benne.

    Ma szétszedtem az olajpumpát. Nem erre számítottam amit láttam. Az olaj visszafolyás gátló szelep az sehol nem volt. Nem tudom ki lehetett az az ügys kezű szerelő aki csinálta de csak gartulálni tudok. Ha valami nem megy nem tudom minek nyulnak hozzá. A probléma megvan mi okozta hogy az olaj visszafolyt a tartálybol a blokkba. Meg valószínű hogy a hűtőrendszer is ezér volt fordítva bekötve. Maga az olajpumpa az tökéletes minden adat minden mért érték egyszik a szervízkönyvével. Kuplungot is megnézetm az is teljesen jo.

    Esetleg valakinek rossz olajpumpája amiböl a szelep használható?? vagy csak szelep??

    #13046
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    Solc írta:

    Solc írta:

    Sziasztok!

    Újabb problémák az nx 500-al.Egyik naprol a másikra egyszerűen nem akart menni rendesen.Már indításnál sem olyan mint régen közbe közbe beprüszköl a karbiba. Hidegen kicsit füstöl de ez sztem normális a szivató végett. Motor szépen jár nem csattog nem zörg. Kompresszió ok. Gázhúzásra nem úgy reagál ahogy kéne nagyobb fordulaton mintha picit kevés lenne benzin közbe lehörög meg már kis gáznál sem úgy reagál ahogy kellene. Mintha elé ment volna az ereje. Kicsit a motorol is… A motor németböl származik annak idején gondosan átalakitva hard endurró stilusba nagyobb olaj tartály nagy olajhűtő. Szerencsémre az elöttem lévő magyar tulaj jol karban tartotta volt rendesen gányolás. Másik nagy problémam az hogy hirtelen eltünt a olajtartálybol az olaj. Vissza folyt a blokba. Gondolom ez csak akkor lehetséges ha az olajpumpába beragad vagy elromlik az olajvissazfolyást gátló szelep. Itt észre vettem egy nagy hibát: az olajhűtő fordítva volt bekötve meg volt cserélve a áramlási kör. /hideg meleg/ ezt orvosoltam. Plussz még van egy kis váltó problémám is szépen veszi a sebbeséget 1-5 ig meg vissza fele is 3 ig. 3-bol 2-be már nem nagyon akar.

    Kérdésem a következő:

    1.Mitöl lehet az hogy nem úhy megy ahogy kellene?
    2.Mi okozhatta azt hogy az olaj visszafolyt a blokba?
    3.Mi lehet a váltóval??Kuplung csere??Esetleg a léptetővilla??Nem tudom az olaj menyire befolyásolja a váltó müködését. 20w50 es castrol van benne.

    Ma szétszedtem az olajpumpát. Nem erre számítottam amit láttam. Az olaj visszafolyás gátló szelep az sehol nem volt. Nem tudom ki lehetett az az ügys kezű szerelő aki csinálta de csak gartulálni tudok. Ha valami nem megy nem tudom minek nyulnak hozzá. A probléma megvan mi okozta hogy az olaj visszafolyt a tartálybol a blokkba. Meg valószínű hogy a hűtőrendszer is ezér volt fordítva bekötve. Maga az olajpumpa az tökéletes minden adat minden mért érték egyszik a szervízkönyvével. Kuplungot is megnézetm az is teljesen jo.

    Esetleg valakinek rossz olajpumpája amiböl a szelep használható?? vagy csak szelep??

    Nekem van!


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #13187
    Avatar
    Szmuki
    Participant
    • Hozzászólások: 38

    Hali all!

    Most vagyok túl 130km-en(most reggel) !

    az út felén kb azt vettem észre(egy előzésnél jöttem rá :grrrrrrrrr: ) hogy 4e ford fölött mintha dugulásom lenne:(.
    előtte teletankoltam a hatvani kagylós kútnál. Lehet szar benzint(vizest) kaptam?
    a motor nem csörög nem zörög van alapjárat meg minden
    de ha odahúzom a gázt akkor nem megy…be-be dadog.
    3.5e f/p-ig nem venni észre hogy rángatna.

    vagy csak szimplán dugulásom lett? van rá esély hogy magától kidolgozza magát? ne kelljen bontani? vagy gyújtás, gyertya is ludas lehet? gyertyát tavaly kapott újat a moci. bár ha nem lenne jó a gyújtás, akkor sehova nem menne a motor.

    Ötletek :nemtom: ?

    #13188
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    Szmuki írta:

    Hali all!

    Most vagyok túl 130km-en(most reggel) !

    az út felén kb azt vettem észre(egy előzésnél jöttem rá :grrrrrrrrr: ) hogy 4e ford fölött mintha dugulásom lenne:(.
    előtte teletankoltam a hatvani kagylós kútnál. Lehet szar benzint(vizest) kaptam?
    a motor nem csörög nem zörög van alapjárat meg minden
    de ha odahúzom a gázt akkor nem megy…be-be dadog.
    3.5e f/p-ig nem venni észre hogy rángatna.

    vagy csak szimplán dugulásom lett? van rá esély hogy magától kidolgozza magát? ne kelljen bontani? vagy gyújtás, gyertya is ludas lehet? gyertyát tavaly kapott újat a moci. bár ha nem lenne jó a gyújtás, akkor sehova nem menne a motor.

    Ötletek :nemtom: ?

    Szerintem első körben nézd meg a főfúvókát,az úszószintet,és a benzincsapban található szűrőt…

    #13203
    Avatar
    Szmuki
    Participant
    • Hozzászólások: 38

    szicsu írta:

    Szmuki írta:

    Hali all!

    Most vagyok túl 130km-en(most reggel) !

    az út felén kb azt vettem észre(egy előzésnél jöttem rá :grrrrrrrrr: ) hogy 4e ford fölött mintha dugulásom lenne:(.
    előtte teletankoltam a hatvani kagylós kútnál. Lehet szar benzint(vizest) kaptam?
    a motor nem csörög nem zörög van alapjárat meg minden
    de ha odahúzom a gázt akkor nem megy…be-be dadog.
    3.5e f/p-ig nem venni észre hogy rángatna.

    vagy csak szimplán dugulásom lett? van rá esély hogy magától kidolgozza magát? ne kelljen bontani? vagy gyújtás, gyertya is ludas lehet? gyertyát tavaly kapott újat a moci. bár ha nem lenne jó a gyújtás, akkor sehova nem menne a motor.

    Ötletek :nemtom: ?

    Szerintem első körben nézd meg a főfúvókát,az úszószintet,és a benzincsapban található szűrőt…

    Ma jutottam el odáig, hogy volt időm szétlegózni a gépet. A baj a karburátorban volt. A főfúvóka alatt(amit ki lehet tekerni) beékelődött egy idegen anyag(lapkás valami, gondolom a karbi belső faláról vált le, mert itt is volt ilyesmi anyag az oldalfalán). ami mellett még tudott szívni benzint, de nagyobb fordulatnál már kevés volt a nafta.
    Megszenvedtem vele. alig fért ki a karburátor. az ülés felől vettem ki.
    Mentem egy tesztkőrt :bruuum: . Jelentem újra viszi a 160-at:) :yeeeeees: !
    Következő Up-grade:hátul betétet kell cserélnem(van vagy 1milliméter az egyik pofán). Milyen márkát vegyek :hmmmm: ?

    Köszi a tippet amúgy :rulez: !

    #36482
    Avatar
    Tomo
    Participant
    • Hozzászólások: 1

    Üdv mindenkinek!

    Olyan problémám lenne az NX 650-ennel,hogy harmadik sebességben ha keményen gyorsulok a motorral akkor elkezd rángatni a motor,mintha kidobná üres sebességbe.Ha finomabban megyek vele akkor nem csinálja ezt.De csak harmadikban van ez a probléma.Ha netán valaki találkozott ilyen hibával segítsen !

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.