SLR 650

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Bejegyzés
  • #7425
    Avatar
    mczee
    Participant
    • Hozzászólások: 10

    Sziasztok!

    Pár hete vásároltam egy SLR 650-et, ami ugye a Dominator tesója…most ismerkedek a géppel, s lenne is pár kérdésem.

    kezdjük a legaggasztóbb dologgal. a fogyasztás nagyon nem tetszik. első mérés 6 liter, de ebben volt jó sok erős gyorsítás, 1-2 km terepezés… aztán elkezdtem szépen használni, nem húzatni, kis fordulaton használni, amennyire csak lehet. most újra teletankoltam. 6,7 liter :(

    azért vettem ezt a típust, mert úgy tudtam, hogy 5 literrel vagy finoman gurulgatva alatta is el lehet vele járni. munkába járásra használom elsősorban így a fogyasztás lényeges.

    megvétel után átadtam egy szerviznek teljes átvizsgálásra. volt olajcsere, gyertya csere, szelephézag állítás és első gumi, láncszett csere is. levegőszűrőt nem ítélték cserésre. egyébként nagyon szépen jár, nem füstöl, könnyen indul, szóval a motor szerintem rendben van.

    a motor külföldről lett behozva, sokat állhatott az utóbbi időben.

    kérnék egy sorrendi listát, hogy mit érdemes átnézni, átnézetni.

    üdv,

    McZee

    #12032
    Avatar
    coolmsnman
    Participant
    • Hozzászólások: 27

    mczee írta:

    Sziasztok!

    Pár hete vásároltam egy SLR 650-et, ami ugye a Dominator tesója…most ismerkedek a géppel, s lenne is pár kérdésem.

    kezdjük a legaggasztóbb dologgal. a fogyasztás nagyon nem tetszik. első mérés 6 liter, de ebben volt jó sok erős gyorsítás, 1-2 km terepezés… aztán elkezdtem szépen használni, nem húzatni, kis fordulaton használni, amennyire csak lehet. most újra teletankoltam. 6,7 liter :(

    azért vettem ezt a típust, mert úgy tudtam, hogy 5 literrel vagy finoman gurulgatva alatta is el lehet vele járni. munkába járásra használom elsősorban így a fogyasztás lényeges.

    megvétel után átadtam egy szerviznek teljes átvizsgálásra. volt olajcsere, gyertya csere, szelephézag állítás és első gumi, láncszett csere is. levegőszűrőt nem ítélték cserésre. egyébként nagyon szépen jár, nem füstöl, könnyen indul, szóval a motor szerintem rendben van.

    a motor külföldről lett behozva, sokat állhatott az utóbbi időben.

    kérnék egy sorrendi listát, hogy mit érdemes átnézni, átnézetni.

    üdv,

    McZee

    Üdv!

    Gratulálok a motorhoz!

    Elsőnek a légszűrőt cseréld ki szerintem, az már nem akkora plusz költség az említettek mellett. Én ezzel kezdeném.

    Széles utat!

    #12037
    Avatar
    mczee
    Participant
    • Hozzászólások: 10

    igen. ezzel fogom kezdeni. a héten be is szerzek egyet. HFA1608-at találtam jó áron.
    http://citybike.hu/spd/HFA1608/Levegoszuro_HONDA_FMX650FX650SLR650
    van esetleg valami jobb, amit érdemes venni?

    egyébként dominatornál 5.-ben mennyivel lehet minimum menni, ahol még nem szenved? mert nekem 5.-ben 80 alatt nagyon nem szereti… nem volt még nagyköbcentis egyhengeresem, szóval elnézést, ha hünyeséget vetettem fel…

    Mczee

    #12038
    Infantri
    Infantri
    Participant
    • Hozzászólások: 997

    mczee írta:

    igen. ezzel fogom kezdeni. a héten be is szerzek egyet. HFA1608-at találtam jó áron.
    http://citybike.hu/spd/HFA1608/Levegoszuro_HONDA_FMX650FX650SLR650
    van esetleg valami jobb, amit érdemes venni?

    egyébként dominatornál 5.-ben mennyivel lehet minimum menni, ahol még nem szenved? mert nekem 5.-ben 80 alatt nagyon nem szereti… nem volt még nagyköbcentis egyhengeresem, szóval elnézést, ha hünyeséget vetettem fel…

    Mczee

    Szeva!
    Mekkora a hátsó lánckerék?


    b@szodaagáznak!!!

    #12040
    Avatar
    mczee
    Participant
    • Hozzászólások: 10

    Gyárit előírt szettet tettek rá tudomásom szerint. Eu és olasz verzió között egy fog eltérés van a hátsónál, a nagyobbik került rá.

    #12042
    Infantri
    Infantri
    Participant
    • Hozzászólások: 997

    mczee írta:

    Gyárit előírt szettet tettek rá tudomásom szerint. Eu és olasz verzió között egy fog eltérés van a hátsónál, a nagyobbik került rá.

    Majd Kanyar megmondja a megfejtést.


    b@szodaagáznak!!!

    #12043
    Avatar
    mczee
    Participant
    • Hozzászólások: 10

    holnapra megjön a levegőszűrő. de addig is ma elgurultam hazafelé a szervizbe, mert egy két dolgot meg akartam kérdezni, s ha már ott voltam megnéztük gyertyát, mert volt egy sejtésem… hát nem kicsit fekete az új gyertya 200 km után… így nagyon valószínű, hogy szakértő kollégáimnak igaza lesz és a karbival van gond. egész jó áron kiszedik, szétszedik, kitakarítják és gyári értékekre állítják, illetve cserélik, ami cserés benne, szóval pénteken le is adom a Tevét kezelésre… mert időközben ez lett a neve :)

    az lenne a kérdésem, hogy van-e bármi a karbiban, amit érdemes esetleg nem a gyárira állítani, ha nagy arányban városi használat és alacsony fogyasztás a cél… persze úgy, hogy ne károsítsa a motort a szegény keverék…

    #12044
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    mczee írta:

    Gyárit előírt szettet tettek rá tudomásom szerint. Eu és olasz verzió között egy fog eltérés van a hátsónál, a nagyobbik került rá.

    Tudomásom szerint mindegyikre 43 kell hátra. Rakj fel 46-ost mozgékonyabb lesz.


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #12048
    Avatar
    mczee
    Participant
    • Hozzászólások: 10

    Sziasztok!

    Sürgős segítség kellene. szétszedték a karburátort, és megtalálták a hibát. egy membrán van átszakadva. ha minden igaz a gyorsító membrán. az ábrán a 9-es alkatrész. Ez a cikkszám: 16048-MAN-620, az ára pedig 25.795.- Ft. s ez igen elkeserítő összeg. most várnak a döntésemre, hogy ennyiért jöhet, vagy esetleg megragasztják, de ugye ez nem túl szerencsés. szóval kellene egy C terv. utángyártott, bontott, vagy valahol legyártatni?

    üdv,

    Zoli
    karbu.jpg

    #12049
    Avatar
    coolmsnman
    Participant
    • Hozzászólások: 27

    mczee írta:

    Sziasztok!

    Sürgős segítség kellene. szétszedték a karburátort, és megtalálták a hibát. egy membrán van átszakadva. ha minden igaz a gyorsító membrán. az ábrán a 9-es alkatrész. Ez a cikkszám: 16048-MAN-620, az ára pedig 25.795.- Ft. s ez igen elkeserítő összeg. most várnak a döntésemre, hogy ennyiért jöhet, vagy esetleg megragasztják, de ugye ez nem túl szerencsés. szóval kellene egy C terv. utángyártott, bontott, vagy valahol legyártatni?

    üdv,

    Zoli

    Üdv!

    Az említett összegért lehet már kapsz jó állapotú karburátort.
    Apróhirdetéses oldalon találsz bontásra szánt Dominatorokat, vagy esetleg egy egy bontót érdemes megkeresni. Személyesen kell megnézni/megvenni alapos szemrevételezés után. Nem árt ha értő szemek nézik meg.

    #12050
    szicsu
    szicsu
    Participant
    • Hozzászólások: 1061

    mczee írta:

    Sziasztok!

    Sürgős segítség kellene. szétszedték a karburátort, és megtalálták a hibát. egy membrán van átszakadva. ha minden igaz a gyorsító membrán. az ábrán a 9-es alkatrész. Ez a cikkszám: 16048-MAN-620, az ára pedig 25.795.- Ft. s ez igen elkeserítő összeg. most várnak a döntésemre, hogy ennyiért jöhet, vagy esetleg megragasztják, de ugye ez nem túl szerencsés. szóval kellene egy C terv. utángyártott, bontott, vagy valahol legyártatni?

    üdv,

    Zoli

    Szerintem engem találtál meg az apródon! :D

    #12051
    Avatar
    mczee
    Participant
    • Hozzászólások: 10

    Hali!

    kösz a tippet… nézegetem a bontókat és a bontott alkatrészeket. elhoztam a membránt a szervízből így mintával tudok menni… nevetségesen kis darab valami. s egy helyen van rajta egy lyuk… ami fura lenne ha anyaghiba lenne, mert máshol semmi baja. vagy szándékosan vagy véletlenül sérthette meg valami…

    közben lehet, hogy találtam egy felújító kittet, amiben ez is benne van, s 16.000. de bízom benne, hogy találok olyan bontót, ahol a karburátor részeket is eladják nem csak egyben.

    tudtok ilyen bontót? illetve milyen motoron van még ilyen karburátor? Keihin VE 42.5 vagy valami ilyesmi a típuskódja.

    üdv,

    Zoli

    #12059
    Kanyar
    Kanyar
    Moderator
    • Hozzászólások: 844

    mczee írta:

    Hali!

    kösz a tippet… nézegetem a bontókat és a bontott alkatrészeket. elhoztam a membránt a szervízből így mintával tudok menni… nevetségesen kis darab valami. s egy helyen van rajta egy lyuk… ami fura lenne ha anyaghiba lenne, mert máshol semmi baja. vagy szándékosan vagy véletlenül sérthette meg valami…

    közben lehet, hogy találtam egy felújító kittet, amiben ez is benne van, s 16.000. de bízom benne, hogy találok olyan bontót, ahol a karburátor részeket is eladják nem csak egyben.

    tudtok ilyen bontót? illetve milyen motoron van még ilyen karburátor? Keihin VE 42.5 vagy valami ilyesmi a típuskódja.

    üdv,

    Zoli

    találtam membránt!


    Járt utat a járatlanra cseréld le!

    #12070
    Avatar
    gabus
    Participant
    • Hozzászólások: 6

    Sziasztok!
    Nekem is van egy "tevém"slr 650.Sajnos tavaly kaptam a teleszkóp száramra egy kavics felverődést :aaahhhhhh: ami mára cserére szorult az lenne a kérdésem hogy a domi teloszár v telo 1:1 cserélhető rá.Ha valakinek van eladó akkor érdekel!
    Köszönöm

    #12072
    Dinnye
    Dinnye
    Keymaster
    • Hozzászólások: 715

    gabus írta:

    Sziasztok!
    Nekem is van egy "tevém"slr 650.Sajnos tavaly kaptam a teleszkóp száramra egy kavics felverődést :aaahhhhhh: ami mára cserére szorult az lenne a kérdésem hogy a domi teloszár v telo 1:1 cserélhető rá.Ha valakinek van eladó akkor érdekel!
    Köszönöm

    Nekem elvileg van teleszkopom elfekvőbe.
    Azt hogy cserélhető e a domijé az slr-re azt majd egy nálam okosabb ember megmondja
    De a csak jövö héten leszek már csak elérhető

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)

You must be logged in to reply to this topic.