Reply To: FMX

#11490

Kanyar
Moderator
  • Hozzászólások: 844

O.Endre írta:

Oké! :)

Szóval, ezekről beszélgettünk kb:

A tovább piszkáláshoz 3 dolgot kell megoldani még!
1. A szívó oldalon növelni kell a henger töltését. légszűrő, karbi.
2. A be vitt + anyagot ki kell húzni mint égésterméket. A kipu maradék részét alkalmassá kell tenni erre!
3. Csökkenteni kell a lentömeget!

A sport légszűrőnél (K&H) Jó a plusz levegő áteresztőképesség. Én is azt használom. A légszűrőházon is kell nyitni.
Karburátor. Nem lehet hatásosan tovább haladni a gyári karbival. Két karbival lehet tovább lépni. 1 Mikuni TM40-6, 2 Mikuni TMR41-23. Az ok magasabb hatásfok nem jelentős üzemanyagtöbblettel.
Ezt lehet gyári átszabásával ( a gyári kiput végig ki kell nyitni úgy, hogy a forma és héj marad E betűsen. Killert kell csak beletenni ha nyugatra mész) vagy új kipuval. Igen ez nem olcsó!
Dióhéjban ennyi.
Nézz utána amit írtam és beszéljük meg!

Üdv
Kanyar

Szia!
Változás?
Tényleges 52-55 ló és +10-12Nm! És igazán az, ahogy leteszi az aszfaltra. Gyorsan! Persze nem lesz KTJEM, de szorongatja.
Nyomatékgörbe kb 4800-nál plafonon! a gyári 5200-vel szemben és 2500körül a felénél tart. Ehhez kell a sportlégszűrő (nem a direkt),kipunyitás, súlycsökkentés (hátrányát nem érzed, annyit nem veszek le belőle).
Fogyasztás!
Ha a spriccet nem működteted, kb 4,5 (80km/ó)- 5,5 (110km/ó) között. Ha ütöd 9-10l :-(
A hang öblös lesz, mert az a lényeg, hogy hosszabb legyen a dob. Nem túl hangos, de nem is halk.
Árakat majd küldöm!
Üdv
Kanyar

Én meg erre:

Szia!

…huhh….hát….izé…ez remekül hangzik! :)
Minden mondat tetszik! :)

Azt hiszem erre a csomagra érdemes félretennem!

Üdv:

Endre

Szóval, akkor mi mennyi, és mikor, hogyan? :)

Nem találok olcsóbbat, és ez a legdrágább része!
http://www.ebay.com.au/itm/Mikuni-TM40-6-Flat-Slide-Carburetor-40mm-Pump-Carb-/170721575482


Járt utat a járatlanra cseréld le!