Reply To: nem indul.

#11679

Sakic
Participant
  • Hozzászólások: 9

Üdv mindenkinek !

Először is boldog újévet mindenkinek! Másodszor , ma a jóidőre való tenkintettel próbáltam beröffenteni a dögöt, de nem mutatott életjelet. Akksi természetesen csurigtöltve, indító szépen forgat , de nem akarta elkapni egyálltalán. Álltalános hibaellenőrzést csinálnék de nem nagyon van még szerszámom illetve tudásom hozzá. Alapvetően megnézném a gyertyát de nincs kulcsom hozzá. Van a családban egy TT600-as is annak a kulcsa nem fér be … tehát a kérdés az lenne , hogy milyet ajánlotok hozzá. Másodsorban karbit pucolnék, amivel kapcsolatban a kérdésem , hogy pontosan hogyan lehet leszedni. Olvastam , hogy az üzemanyagból kiválhatnak adalékok állás közben és ez ha nincs leengedve a karbiból ,eltömítheti a fúvókákat. Hát mitmondjak az üzemagyag (már nem emlékszem , hol tankoltam) elég "büdös". A magasabb oktánszámú illetve prémium benzinekről viszont az volt a vélekedés , hogy jobban bírják az "állást" és nem okoznak lerakódást. Mivel én ökör elfelejtettem nyakigtölteni a tankot mikor leállítottam (na jó , nem volt annyi pénzem aztán elfelejtettem) ezért most valami prémiummal lökném tele. A kérdés az, hogy ráöntsem-e a benne lévő régebbi sima 95-ösre vagy eresszem le a fenébe (kb 2-3 literről beszélünk). Továbbá szívesen vennék mindenféle infót , szerszámmal, és szereléssel kapcsolatban amit a manualok nem tartalmaznak, mert ugye minden gépszerelésnél vannak "praktikák".

Általában szerelőre bízom a dolgokat, de az alapvető dolgokat azért magam végezném, csak szeretem az előbb kérdez aztán cselekszik filozófiát követni, mert fordított esetben előfordulhat egy javítási számla is :)

Válaszokat előre is köszönöm !

Üdv:
Sakic